ذخیره بیش از 17هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه ای در گلستان

ذخیره بیش از 17هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه ای در گلستان

خبر نو/گلستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان ،از تامین مکفی انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه خبرداد.

سید صمد ضیایی صبح پنجشنبه 24 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره آمار تامین انواع کود اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 35 هزار و 577 تن انواع کود کشاورزی یارانه ای تامین شده است که این کودها شامل 24 هزار و  208 تن ازته، 3 هزار و 795 تن فسفاته و 7 هزار و 574 تن پتاسه بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 17 هزار و 964 تن انواع کود ازته، فسفاته و پتاسه در انبار های استان ذخیره سازی شده است که به میزان8580 تن ازته،2885 تن فسفاته و 6 هزار و 499 تن پتاسه را شامل می شود که ضمن اینکه میزان قابل توجهی محموله ازته و فسفاته و پتاسه به عنوان کود پایه جهت کشت محصولات تابستانه بین راهی وجود دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر عمده یارانه های بخش کشاورزی، به نهاده های کشاورزی از جمله کودهای شیمیایی اختصاص می یابد که کشاورز تنها 30 درصد بهای آن را می پردازد که لازمه بهره مندی لازم، اعمال مدیریت مناسب در امر بازرگانی و دسترسی به موقع کشاورزان به آن است و در این زمینه  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تمام ظرفیت اقدام به کار حداکثری در جهت تامین به موقع کود کرده است.

پایان خبر خبر نو

ذخیره بیش از 17هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه ای در گلستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ذخیره بیش از 17هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه ای در گلستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ذخیره بیش از 17هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه ای در گلستان"، کلیک کنید.