به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری خبر نو، چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاههای اقتصادی، شرکتها و کسبوکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرفکننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوههای نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است که در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر اساس ارزیابیهای انجامشده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی بهعنوان یکی از شرکتهای برتر در حوزه خدماتی اهدا شد.
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.