به گزارش خبر نو، کرامت ویس کرمی، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در این مراسم که با حضور مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجید بوجارزاده مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران حوزه روابط عمومی صنعت نفت برگزار شد؛ گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از قدیمی ترین بخش های صنعت نفت و حلقه نخست ارتباطی با مردم است . وی با تاکید به نقش حیاتی این روابط عمومی ها در شرایط ناترازی مصرف سوخت گفت: روایت نخستین رویدادها و ارتباط موثر با مشتریان و رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی قرار گیرد.در ادامه این آیین مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید به لزوم تعامل گسترده با مشتریان گفت: سیاست های اسناد بالا دستی روابط عمومی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اجرا خواهد شد. کرامت ویس کرمی، اطلاع رسانی سریع، شفاف و دقیق را از مهمترین اهداف این سیاست ها بر شمرد.رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز معرفی روابط عمومی های فعال، خلاق و موفق را بهانه فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات و تلاش برای فرهنگ سازی انجام فعالیت های تخصصی برشمرد. محسن مومنی افزود: در هشت محور فیلم ، انتشارات ، مردم داری ، رسانه ، عکس ، خلاقیت، مسئولیت اجتماعی و پایگاه اینترنتی بر اساس شاخص های استاندارد از پیش تعیین شده ارزشیابی های تخصصی انجام و برترین ها استخراج شدند.
در این جشنواره ” حامد ملازاده صادقیون ” رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان به دلیل ” تولید محتوای مفهومی در عکس صنعتی ” موفق به کسب رتبه سوم و لوح تقدیر در محور عکس شد.
رتبه برتر هرمزگان در جمع روابط عمومی های خلاق صنعت نفت کشور
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رتبه برتر هرمزگان در جمع روابط عمومی های خلاق صنعت نفت کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رتبه برتر هرمزگان در جمع روابط عمومی های خلاق صنعت نفت کشور"، کلیک کنید.