آغاز جشنواره همیار گاز در سیستان و بلوچستان

آغاز جشنواره همیار گاز در سیستان و بلوچستان

خبر نو/سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز فصول سرد سال آیین افتتاحیه جشنواره سراسری همیار گاز با حضور مسئولین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در مدرسه ابتدایی دوره اول دانش شهر زاهدان برگزار شد.

محمدرضا میرشکاری، مدیر عامل شرکت گاز استان شامگاه یکشنبه، در این خصوص گفت: با فرا رسیدن روزهای سرد سال رعایت نکات مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه اهمیتی بیش از پیش پیدا می کند که تحقق این مهم با همکاری و همیاری اقشار مختلف جامعه علی الخصوص دانش آموزان امکانپذیر می باشد.

وی افزود: بدین منظور جشنواره سراسری همیار گاز جهت دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی سراسر کشور با هدف آشنایی با ارزش گاز، آموزش مصرف بهینه و ترویج رفتار صیانتی از سرمایه ملی، در محورهای ” ارزش آفرینی گاز برای پیشرفت کشور” و ” مصرف بهینه ” با “شعار گاز برای همه نسل ها ” برگزار می شود و دانش آموزان تحت عنوان همیاران گاز به عنوان سفیران شرکت گاز وظیفه خطیر آگاه سازی و فرهنگسازی را بر عهده دارند.

مدیر شرکت گاز استان گفت: جشنواره همیار گاز بر پایه مسابقه برنامه ریزی شده است و بر اساس مقاطع تحصیلی، مشتمل بر مسابقه نقاشی، داستان نویسی، روزنامه دیواری، کاریکاتور، گرافیک رایانه ای و داستان نویسی است و دانش آموزان می توانند با ارسال آثار خود از تاریخ ۲۰ خبر نو ماه لغایت ۲۰ آبان ماه  سال جاری در این جشنواره شرکت کنند.

پایان خبر خبر نو

آغاز جشنواره همیار گاز در سیستان و بلوچستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز جشنواره همیار گاز در سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز جشنواره همیار گاز در سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.