معدوم‌سازی محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در لرستان

معدوم‌سازی محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در لرستان

خبر نو/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به ضبط محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در استان گفت: این محموله به دلیل بالا بودن بار میکروبی با دستور قضائی معدوم شد.

 مصطفی زبردست در گفت‌وگو با خبر نو با اشاره به ضبط و معدوم‌سازی یک محموله غیرمجاز بهداشتی مرغ اظهار کرد: محموله مرغ غیرمجاز به وزن ۱۸۰۰ کیلوگرم که در سطح جاده‌های استان بدون گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، بسته‌بندی و به‌ صورت فله در حال تردد بود به علت نداشتن گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای و بسته‌بندی نامناسب متوقف شد.

وی گفت: این محموله پس از انجام آزمایشات به دلیل بالابودن بار میکروبی و غیرقابل‌مصرف بودن با دستور مقام  قضائی از چرخه مصرف انسانی خارج و با رعایت مسائل زیست‌محیطی معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با اشاره به اینکه حمل‌ونقل هرگونه فرآورده‌های خام دامی منوط به داشتن مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای و رعایت شیو نامه، بسته‌بندی مناسب و لیبل‌گذاری است، خاطرنشان کرد: هرگونه فرآورده‌ای که فاقد شرایط مناسب باشد در راستای صیانت از حقوق مردم ضبط خواهد شد.

پایان خبر خبر نو

معدوم‌سازی محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معدوم‌سازی محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معدوم‌سازی محموله ۱۸۰۰ کیلویی مرغ در لرستان"، کلیک کنید.