جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

خبر نو/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامیداشت هفته ملی مهارت در استان خبر داد.

جلیل شهریاری در گفت‌وگو با خبر نو اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقوله مهارت افزایی برای رشد و شکوفایی چرخه تولید، اشتغال و اقتصاد کشور و در پی آن ارتقاء سطح کیفی زندگی خانواده‌ها، جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامیداشت «هفته ملی مهارت» و با همکاری مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

وی افزود: در عصر حاضر فناوری هوش مصنوعی ابزارهای متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که در صورت استفاده صحیح، آگاهانه و تخصصی از آن، می‌توان با تولید و نشر آثار هنری، به رشد تولید داخلی، اشتغال و بهبود اقتصاد اقشار مختلف کشور کمک شایانی کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی با موضوعاتی نظیر مهارت آموزی منجر به معیشت‌های جایگزین در مناطق خشک، مهارت آموزی و کاهش فقر، مهارت و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، مهارت و امید به آینده، مهارت و فرصت‌های شغلی، اهمیت مهارت آموزی و کسب و کار، مهارت آموزی و گردشگری، اهمیت مهارت آموزی در توسعه صنعت، مهارت آموزی و اشتغال زنان خانه دار، مهارت آموزی و توسعه سواحل مکران، مهارت آموزی در استفاده از ظرفیت‌های مرزی و توسعه اشتغال در قالب تصویر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به سه اثر برگزیده به ترتیب ۵۰ میلیون ریال،۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

شهریاری بیان کرد: دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، باید حداکثر ۶ اثر تولید شده با هوش مصنوعی خود را به آدرس masih_sharify در پیام‌رسان‌های داخلی تا ششم مردادماه سالجاری ارسال کنند.

وی تصریح کرد: داوری آثار در حوزه پرامپت نویسی توسط ناصر اسدی عضو هیئت علمی دانشگاه و حائز مقام نخست رقابت‌های کشوری در مهندسی پرامپت و یوسف برادران خبر نو، دبیر رویدادها و جشنواره‌های استانی و کشوری هوش مصنوعی انجام می‌شود.

پایان خبر خبر نو

جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود"، کلیک کنید.