تکلیف ملی‌پوشان سرباز فوتبال هفته آینده مشخص می‌شود – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

تکلیف ملی‌پوشان سرباز فوتبال هفته آینده مشخص می‌شود - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، پس از پایان لیگ برتر در فصل بیست و سوم برخی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال با مشمول شدن مواجه شدند و مطابق قانون باید فصل آینده در تیم‌های نظامی فوتبال خود را ادامه دهند.

ابوالفضل جلالی و امید نورافکن دو بازیکن تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان از مطرح‌ترین بازیکنانی هستند که مشمول خدمت مقدس سربازی شده‌اند.

مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در رابطه با مشمول شدن برخی از بازیکنان تیم ملی گفت: جلسه‌ای را اول مرداد ماه با امیر فولادی رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح خواهیم داشت. در این جلسه علاوه بر فدراسیون فوتبال، فدراسیون بسکتبال و والیبال نیز حضور خواهند داشت. باید این جلسه برگزار شود تا ببینیم آیا می‌شود برای بازیکنان سرباز ملی پوش چاره‌ای اندیشید یا خیر.

تکلیف ملی‌پوشان سرباز فوتبال هفته آینده مشخص می‌شود – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکلیف ملی‌پوشان سرباز فوتبال هفته آینده مشخص می‌شود – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکلیف ملی‌پوشان سرباز فوتبال هفته آینده مشخص می‌شود – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.