دستگاه حضور و غیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟

در بازار ایران هم دستگاه حضور غیاب ایرانی داریم و هم خارجی. البته سهم عمده این بازار در اختیار شرکتهای خارجی است. مهمترین برندهای خارجی عبارتند از : سوپریما، تایمی، زدکی تکو، نیتجن، ویردی و …. مهمترین شرکت های ایرانی تولید کننده دستگاه حضور و غیاب هم عبارتند از : دنیای پردازش، کارا2000، علم و صنعت و پالیز افزار.

این سوال در ذهن بسیاری از خریداران است که دستگاه خارجی بهتر است یا ایرانی ؟

در جواب باید گفت که مهم نیست که کدام را بخرید، بلکه مهم این است که دسگتاه باکیفیت خریداری کنید و آن دستگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

 در ادامه بعضی از دستگاه های حضور و غیاب ایرانی را به شما معرفی میکنیم:

  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی St-Shine از شرکت علم و صنعت
  • دستگاه حضور و غیاب انگشتی Timex Plus از شرکت پالیز افزار
  • دستگاه ساعت زنی PW1700 (اثر انگشتی و کارتی) از شرکت دنیای پردازش
  • دستگاه تشخیص چهره W7-Face Plus تولید شرکت کارا دوهزار
  • دستگاه تشخیص چهره ST-Elite تولید شرکت علم و صنعت
  • دستگاه های Pw1600 و pw1520 از شرکت دنیای پردازش
  • دستگاه RF900 تولید شرکت جهان گستر

 4 مدل دستگاه حضور و غیاب ایرانی

این دستگاه ها تولید شده در شرکت های ایرانی هستند و توجه داشته باشید که دستگاه حضور غیاب دست دوم نیستند، بلکه و نو جدیدند و از کیفیت و قیمت مناسبی برخورداردند.

لیست کامل این دستگاه‌ها و شرکت‌های ایرانی سازنده آن اولین بار در سایت مجله حضور و غیاب منتشر شده که در حال حاضر هم موجود است. برای خرید هر کدام از این دستگاهها با شرکت سازنده آن تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

 

برخلاف تصور بعضی از کاربران، دستگاه های ایرانی فقط دستگاه های کارتی نیستند، بلکه الان دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی زیادی که تولید شرکت های ایرانی هستند در بازار وجود دارند و ما در این بخش چند تا از اینها را به شما معرفی کردیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگاه حضور و غیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگاه حضور و غیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟"، کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. سلام و درود
    به نکته خیلی خوبی اشاره کردید که مهم نیست دستگاه حضور غیاب خارجی باشه یا ایرانی بلکه کیفیت خیلی مهمتره و سایر فاکتورها را هم در نظر بگیرید و در نهایت با توجه به نیاز و پولی که دارید خرید کنید. یک نکته هم من بگم راجع به دستگاه های حضو رو غیاب ایرانی که شرکت های داخلی در واقع مونتاژ انجام میدن و تکنولوژی تولید صفر تا صد دستگاه را در اختیار ندارند. بنابراین بهتره بیشتر به کیفیت و کارایی دستگاه توجه کنید تا ایرانی یا خارجی بودنش..