بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد

طبق رسم هر ساله، بازار طلا و جواهر تهران، به مناسب ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) یک هفته تعطیل خواهد بود؛ بدین ترتیب امروز (پنجشنبه) آخرین روز بازار طلایی تهران بود.

به گزارش خبر نو، طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، به رسم هر ساله و عرض احترام به ساحت اباعبدالله (ع)،  بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع)، از امروز (پنجشنبه) یک هفته تعطیل خواهد بود.

براین اساس امروز (پنجشنبه) آخرین روز فعالیت بازار طلا و جواهر تهران بوده و هفته آتی، از روز شنبه (۲۳ تیر) تا روز پنجشنبه (۲۸ تیرماه) تعطیل خواهد بود.

پایان خبر خبر نو 

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد"، کلیک کنید.