معرفی نایلون پشت چسب دار آذین پلاست

از انواع نایلون در صنعت بسته بندی برای محافظت از کالا استفاده می‌شود. نایلون پشت چسب دار یکی از انواع نایلون‌های کاربردی‌ست که  نقش بسیار مهمی در بسته بندی و نگهداری از محصولات را دارد. این نوع نایلون‌ها از یک طرف خاصیت چسبندگی دارد و شامل ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که در ادامه این مقاله از شرکت آذین پلاست کیمیا آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

نایلون پشت چسبدار چیست؟

نایلون پشت چسبدار، نوعی پوشش محافظتی برای کالاهای حساس است که نیاز به محافظت در برابر گرد و غبار و یا خط و خش‌های سطحی دارند. این محصول جزء ملزومات مرتبط با بسته بندی محصولات به حساب آمده و معمولا تولیدکنندگان کالاها و محصولات، از سلفون پشت برچسب برای محافظت از کالاهایی استفاده می‌کنند که در هنگام حمل و نقل ممکن است دچار آسیب سطحی شوند. خصوصا با رونق گرفتن خرید اینترنتی سلفون چسب دار به یکی از پرکاربردترین ملزومات مورد استفاده بر روی محصولاتی که از فواصل جغرافیایی دور سفارش داده می‌شوند تبدیل شده است.

مزایای نایلون چسب دار

نایلون پشت چسب دار نیز همانند سایر کالاهای پلاستیکی و نایلونی تولید شده شامل ویژگی‌ها و مزایایی می‌شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • محافظ رنگ سطوح و بی اثر ماندن در زمان برداشت
  • جلوگیری کننده از خراشیدگی، ساییدگی و جلوگیری از نفوذ گردوخاک
  • سهولت در نصب داشتن انعطاف برای ساخت سطوح شکل دار و منحنی
  • محافظ مناسب برای حفظ براقیت و شفافیت سطوح تا لحظه استفاده
  • مناسب شرایط جوی و دماهای مختلف
  • مقاومت پذیری در برابر دوخت
  • قیمت مناسب

کاربرد نایلون محافظ پشت چسبدار

نایلون چسبدار با توجه به ضخامت کم خود پوشش بسیار خوبی را به وجود می‌آورد و می‌تواند تمامی محصول را در بر بگیرد. هدف از کاربرد این محصول محافظت هرچه بیشتر از کالا تا زمان رسیدن آن به دست مصرف کننده است. حفاظت از سطوح حساس کالاها و قطعات دربرابر آسیب‌های محیطی از جمله خط وخش، رنگ پریدگی، گرد و غبار، نم و رطوبت، مهم ترین علت استفاده از این نایلون است. این محصول می‌تواند کالا را در برابر عوامل فیزیکی و شیمیای ساینده و فرساینده حین تولید، انبارش و حمل و نقل محافظت کند. از کاربردهای پلاستیک پشت چسبدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کامپوزیت‌های ساختمانی و نما: این دسته کالاها به دلیل مجاورت آب و هوایی معمولا نیاز به سلفون چسب دار ضخیم و همچنین مدل رنگی آن دارند.

محصولات فلزی و استیل: تمام جذابیت محصولات استیل و فلزی، براق بودن و حالت آینه ای سطح آنهاست. همچنین ممکن است این محصولات در برابر خط و خش بسیار آسیب پذیر باشند. از این رو هنگام حمل و نقل آنها حتما از نایلون پشت چسب دار استفاده می‌گردد.

محصولات شیشه ای: در محصولاتی که حفظ تمیزی سطح آنها بسیار حائز اهمیت است از سلفون پشت برچسب استفاده می‌گردد. گرد و غبار و آلاینده‌های چرب شهری از مواردی است که بر روی سطوحی همچون آینه‌ها، شیشه‌های نصب شده بر روی درب و پنجره و همچنین بدنه‌های پنجره PVC تاثیر منفی می‌گذارند.

محصولات خانگی و شخصی: سطح وسایلی همچون یخچال، تلویزیون، مانیتور، انواع دستگاه‌های الکترونیکی و غیره را می‌توان به وسیله چاپ برچسب شیشه ای و نایلون پشت چسبدار محافظت نمود.

عوامل موثر در قیمت نایلون پشت چسبدار

چسبندگی نایلون‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چه چسبندگی بهتری داشته باشند در نتیجه ماندگاری بهتری بر روی سطح بخصوص سطوح صاف خواهند داشت. همچنین، چسب به کار رفته در آن باید به گونه ای باشد که به راحتی کنده نشود و در صورت جدا شدن لکه یا اثری روی کالا بر جای نگذارد. همچنین در صورتی که نایلون چسب دار چاپ دار است، کیفیت چاپ باید طوری باشد که در برابر عوامل محیطی به سادگی دچار رنگ پریدگی نشده و محو نشود.

خرید نایلون پشت چسبدار با کیفیت

برای خرید نایلون پشت چسبدار برای اینکه بتوانید پوشش و بسته بندی خوبی را ایجاد کنید باید به دنبال با کیفیت ترین نوع باشید. برای تولید نایلون پشت چسبدار از مواد اولیه گوناگونی استفاده می‌شود که برخی از این  مواد درجه یک و نو و برخی دیگر نیز مواد درجه چندمی هستند که این موضوع میتواند کیفیت نایلون را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. با خرید نایلون پشت چسبدار که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است می‌توانید پوشش و یا بسته بندی به مراتب بهتر و با کیفیت‌تری را انجام دهید. با خرید نایلون پشت چسبدار با کیفیت این مزیت نیز برای شما ایجاد خواهد شد که نایلون‌ها از چسبندگی بهتر و بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. جهت خرید و اطلاع از قیمت نایلون پشت چسب دار آذین پلاست کیمیا از اینجا اقدام کنید. 

جمع بندی

در زمینه صنایع بسته‌بندی، نایلون‌ها به‌عنوان یکی از مواد پرکاربرد در حفاظت از کالاها به‌کار می‌روند. ویژگی‌های نایلون پشت چسب‌دار باعث شده تا از انواع آن در بسته بندی محصولات متنوع استفاده شود.  این نوع نایلون، از یک طرف از خاصیت چسبندگی برخوردار است که به دلیل آن، قابلیت اتصال محکم به سطوح مختلف را دارد. همانطور که اشاره شد، این نایلون‌ها دارای مشخصات و خصوصیات متعددی هستند که در این مقاله به بررسی جامع این ویژگی‌ها پرداختیم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی نایلون پشت چسب دار آذین پلاست" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی نایلون پشت چسب دار آذین پلاست"، کلیک کنید.