خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تاکید بر اینکه کارگروه ها عرصه خرد جمعی است، گفت: ما تصدی گری نمی کنیم بلکه فعالیتی در جهت هم افزا شدن برای اقدام داریم.

به گزارش خبر نو، عاطفه خادمی در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس و در نخستین جلسه این کارگروه در سال جاری پس از شنیدن سخنان اعضا و مدعوین در فضایی صمیمی، گفت: فعالیت شورایی و هم افزایی عمل کردن کارگروه، دغدغه اصلی ما است.

وی با بیان اینکه کارگروه ها عرصه خرد جمعی هستند و نه اظهار نظرهای شخصی تاکید کرد: کارگروه مد و لباس کشور تصدیگری نمی کند بلکه فعالیت آن هم افزا شدن برای اقدام است.

وی تغییر مدیریت ها در کارگروه را چرخش نخبگانی دانست و گفت: لازمه پویایی هر کارگروه یا شورایی چرخش نخبگانی است.

ماجرای تغییرات مدیریتی در شورای فرهنگ عمومی چه بود؟

خادمی بر شکل گیری مفاهمه در کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در خصوص بنیان نظری، تکلیف ما در کارگروه ساماندهی مد و لباس روشن است چرا که بنیان های نظری ما بر اساس منابع دینی و قوانین کشور بنا نهاده شده است. حل مسیله های راهبردی فعالیتی است که در کارگروه ها باید شکل بگیرد.

وی همچنین بر توجه به “ایران فرهنگی” تاکید کرد و گفت: صیانت از ایران فرهنگی رسالت ما است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: قطعاً نگاه به حوزه فرهنگ نگاه نرم است و ما باید این صبوری را داشته باشیم تا در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به سمت هدف حرکت کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی وی بر توجه به ذایقه سازی و ذایقه شناسی بر اساس بینش گرایش و رفتار تاکید کرد و گفت: امید دارم تجربه موفقی در کارگروه مد و لباس کشور رقم بخورد تا شاهد همدلی و هم افزایی در آن باشیم.

پایان خبر خبر نو

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند"، کلیک کنید.