مخالفت ماکرون و بن سلمان با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

مخالفت ماکرون و بن سلمان با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

به گزارش خبر نو به نقل از خبر نو، «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه و «محمد بن سلمان» ولی عهد عربستان سعودی در تماس تلفنی بر لزوم آتش بس فوری و دایمی در غزه تاکید کردند.

ماکرون و بن سلمان همچنین در خصوص اوضاع لبنان بر لزوم برون رفت از بحران سیاسی و انتخاب رییس جمهوری که قادر به رهبری کشور در مسیر اصلاحات ضروری باشد تاکید کردند.

طرفین همچنین بر اراده خود برای تداوم تلاش هایشان با شرکا در این مسیر تاکید کردند.

در بیانیه منتشر شده از سوی کاخ الیزه آمده است که ماکرون و بن سلمان همچنین درباره تقویت همکاری راهبردی میان فرانسه و عربستان در زمینه های دفاعی، امنیتی، انرژی و غیره رایزنی کردند.

310310

مخالفت ماکرون و بن سلمان با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخالفت ماکرون و بن سلمان با حمله رژیم صهیونیستی به رفح" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخالفت ماکرون و بن سلمان با حمله رژیم صهیونیستی به رفح"، کلیک کنید.