اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد

در گفت وگو با خبر نو مطرح شد؛

اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد خبر داد.

علیرضا کریمیان، مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری خبر نو، اظهار کرد: آزمون دکتری 1403 در تاریخ 4 اسفند 1404 برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از 28 فروردین 1403 در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی افزود: از 151 هزار و 643 داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری 1403 تعداد 125 هزار و 174 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این افراد می توانستند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی خود حداکثر 50 کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از 125 هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، 68 هزار و 765 نفر مرد و 56 هزار و 409 نفر زن بودند، گفت: در نهایت بیش از 89 هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خرداد 1403 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و پس از آن داوطلبان معرفی شده می توانند برای مرحله دوم اقدام کنند.

اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد"، کلیک کنید.