جابجایی بیش از 81 هزار مسافر نوروزی در لرستان

جابجایی بیش از 81 هزار مسافر نوروزی در لرستان

خبر نو/لرستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در طرح نوروزی 81 هزار و 830 نفر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابجا شده اند.

رضا عبدی امروز دهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از 24 اسفند 1402 تا 9 فروردین ماه 1403، 81هزار و 830 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد 78 هزار و 369 مسافر 4 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر از طریق 9 هزار و 218 سفر با ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد: از این تعداد مسافر 28 هزار و 54 مسافر با ناوگان اتوبوس، 37هزار و 155مسافر با ناوگان مینی بوس و 16هزار و 621 مسافر با ناوگان سواری کرایه جابجا شده اند.

عبدی بیان کرد: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

پایان خبر خبر نو

جابجایی بیش از 81 هزار مسافر نوروزی در لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابجایی بیش از 81 هزار مسافر نوروزی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابجایی بیش از 81 هزار مسافر نوروزی در لرستان"، کلیک کنید.