«با طبیعت مهربان باشیم»؛ اولین پویش محیط زیستی سال جدید

«با طبیعت مهربان باشیم»؛ اولین پویش محیط زیستی سال جدید

در ادامه پویش های موفق و اثربخش محیط زیستی سال گذشته، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به عنوان اولین پویش سال 1403 به اجرا در آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، پویش #با_طبیعت_مهربان_باشیم به مناسبت روز طبیعت  از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می شود، اگر چه روز طبیعت امسال مقارن با ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام و ماه مبارک رمضان است اما انتظار می رود، شهروندان هنگام تجمع در بوستان ها پس از افطار با رعایت نکات محیط زیستی هوای طبیعت زیبای بهاری را داشته باشند. 

بر این اساس شهروندان می توانند با ارسال عکس و فیلم از فعالیت های محیط زیستی خود به شماره تلفن 09021314761، و از طریق پیام رسان های بله ایتا و روبیکا تا پایان روز 15 فروردین ماه در این پویش مشارکت کنند.

«با طبیعت مهربان باشیم»؛ اولین پویش محیط زیستی سال جدید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«با طبیعت مهربان باشیم»؛ اولین پویش محیط زیستی سال جدید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«با طبیعت مهربان باشیم»؛ اولین پویش محیط زیستی سال جدید"، کلیک کنید.