فصل سوم «داستان های فوتبال» به شبکه ورزش می آید/ انتشار پوستر – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

فصل سوم «داستان های فوتبال» به شبکه ورزش می آید/ انتشار پوستر - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو به نقل از روابط عمومی پروژه، فصل سوم مجموعه مستند «داستان های فوتبال» به کارگردانی مهدی افضل زاده، نویسندگی مهدی مافی و تهیه کنندگی وحید پناهلو که تازه ترین محصول مرکز مستند سوره است، در ایام نوروز 1403 میزبان علاقه مندان به ورزش فوتبال می شود.

این اثر که در 11 قسمت 30 دقیقه ای تدارک دیده شده است، از چهارشنبه 1 فروردین 1403 هرشب ساعت 22 از شبکه ورزش پخش می شود.

همچنین در آستانه پخش، تیزر این اثر که طراحی و ساخت آن برعهده صادق شاهسون بوده است، منتشر شده است.

«داستان های فوتبال» به گویندگی حمید محمدی به بررسی شهرآوردها و اتفاقات مهم فوتبالی در شهرهای مختلف جهان می پردازد. این اثر به سراغ قاهره (مصر)، بوینوس آیرس (آرژانتین)، مکزیکوسیتی (مکزیک)، منچستر (انگلیس)، سویل (اسپانیا)، رم (ایتالیا)، گلاسکو (اسکاتلند) و … رفته و در هر شهر، داستان دربی آن را برای مخاطب بیان می کند.

فصل سوم «داستان های فوتبال» به شبکه ورزش می آید/ انتشار پوستر – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فصل سوم «داستان های فوتبال» به شبکه ورزش می آید/ انتشار پوستر – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فصل سوم «داستان های فوتبال» به شبکه ورزش می آید/ انتشار پوستر – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.