هوای پایتخت همچنان آلوده است

هوای پایتخت همچنان آلوده است

آفتاب نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 137 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس اعلام شده است.

همچنین این شاخص در 24 ساعت گذشته میانگین بر روی عدد 128 قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است.

تهران از ابتدای سال 10 روز هوای پاک، 231 روز هوای قابل قبول، 105 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و 12 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش 3 روز هوای پاک، 187 روز هوای قابل قبول، 131 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و34 روز هوای ناسالم برای همه افراد 2 روز هوای بسیار ناسالم و 2 روز هوای خطرناک داشته است.

هوای پایتخت همچنان آلوده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای پایتخت همچنان آلوده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای پایتخت همچنان آلوده است"، کلیک کنید.