وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان برگزار می شود

از سوی سازمان نظام پزشکی:

وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان برگزار می شود

سازمان نظام پزشکی با توجه به گسترش روزافزون کاربرد هوش مصنوعی در شاخه های مختلف علم دومین وبینار از سری وبینارهای هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان را برگزار می کند .

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان ساعت 9 صبح  پنج شنبه هفدهم اسفند ماه 1402 برگزار می شود.

این وبینار دارای امتیاز بازآموزی است و علاقمندان برای شرکت در آن می توانند پس از ثبت نام از طریق سامانه آموزش مداوم پزشکی و درج کد شناسه ثبت برنامه در سامانه آموزش مداوم 212019 وارد لینک جلسه شوند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند از طریق لینک زیر https://ac.mui.ac.ir/sin   در جلسه حضور پیدا کنند. 

علاقه مندان مشمول برنامه می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مداوم پزشکی ثبت نام نمایند.

وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان برگزار می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وبینار هوش مصنوعی و آینده تشخیص و درمان سرطان برگزار می شود"، کلیک کنید.