پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبر نو، پیش از این قرار بود تمام تست های پهپاد روسی پارتیزان تا پایان سال گذشته به پایان برسد و همچنین گزارش شده بود که 10 فروند از آن در سال 2024 تولید می شود.

براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، البته اولین پرواز پارتیزان برای اطمینان از ایمنی به صورت سرنشین دار انجام شد که 20 دقیقه در ارتفاع 200 متری با سرعت 50 تا 200 کیلومتر بر ساعت به طول انجامید.

پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس

این پهپاد توانایی حمل محموله هایی تا وزن یک تن را در فواصل حداکثر 1000 کیلومتری دارد. این پهپاد توانایی برخاستن و فرود در باندهای آماده نشده به ابعاد 50×50 متر را دارا است. این پهپاد می تواند در دو حالت سرنشین دار و بدون سرنشین پرواز کند.

پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس

227227

پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پهپاد روسی از زمین برخاست/ عکس"، کلیک کنید.