شیوع یک بیماری خاص در تبریز تکذیب شد

شیوع یک بیماری خاص در تبریز تکذیب شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش کودکان در بیمارستان مردانی آذری طبق روال عادی خبر داد و گفت: ظرفیت اورژانس این بیمارستان حدود 80 نفر است و در حال حاضر 73 نفر بیمار در بخش اورژانس در حال مداوا هستند.

احمدیان در این باره اظهار کرد: در طی روزهای اخیر به علت انواع مختلف عفونت های ویروسی موارد مراجعه به بیمارستان کودکان مردان آذری افزایش داشته است اما این مسیله به علت یک نوع خاصی از بیماری نبوده و انواع مختلف عفونت های ویروسی را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه تراکم بیمار در بخش ها زیاد است و پذیرش بیماران در صورت نیاز انجام می شود، افزود: بیماران بعد از انجام مراقبت های لازم در صورتی که با توجه به نظر پزشک نیاز به بستری داشته باشند در بخش های عفونی و در صورت نیاز در دیگر بخش های بیمارستان بستری می شوند و مورد اورژانسی و حالت خارج از کنترلی وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه در حال حاضر عمده بستری کودکان در بیمارستان مردانی آذری انجام می شود، گفت: در این ماه های سال افزایش مراجعات به بیمارستان طبیعی است و از خانواده ها می خواهیم که به هیچ عنوان نگران نباشند، خانواده ها می توانند از خدمات کلینیک شماره 2، خدمات شیخ الرییس و پزشکان متخصص کودکان بهره مند شوند و در صورتی که پزشکان تشخیص و ارجای برای بستری داشته باشند پذیرش طبق روال عادی انجام می گیرد.

شیوع یک بیماری خاص در تبریز تکذیب شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیوع یک بیماری خاص در تبریز تکذیب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیوع یک بیماری خاص در تبریز تکذیب شد"، کلیک کنید.