1100 پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری

1100 پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: امسال نزدیک به یک هزار و 100 پروژه اجرایی با ماهیت اصلاح و رفع نقاط پرحادثه و پر تصادف، در سطح شبکه راه های کشور در دست اجراست.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری خبر نو از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: از این تعداد نزدیک به 463 پروژه مربوط به باقی مانده نقاط پرتصادف مصوب (باقیمانده 887 نقطه) و بقیه آنها شامل پروژه های شناسایی شده در نقاط و مقاطع پرحادثه است که در بازدید ها و بازرسی های انجام شده از شبکه راه ها شناسایی شده و با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح راه های کشور در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در صورت تکمیل همه این پروژه ها تا پایان سال جاری، افزایش عملکرد بیش از 50 درصدی نسبت به عملکرد سال گذشته حاصل می شود.

معاون سازمان راهداری خاطرنشان کرد: برای این تعداد پروژه در سال جاری حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و یک هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی پیش بینی شده است که با تامین نزدیک به سه هزار میلیارد تومان دیگر، امکان تکمیل همه این پروژه ها تا پایان سال جاری وجود دارد.

به گفته اکبری، در صورت تامین اعتبار لازم در مرحله نخست و تا پایان سال، اصلاح و ایمن سازی همه 463 پروژه اولویت دار (باقی مانده 887 نقطه) انجام خواهد شد.

1100 پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1100 پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1100 پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری"، کلیک کنید.