گرانی بی سابقه قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 80 میلیون تومان گران شد + جدول

به گزارش خبرگزاری خبر نو، بررسی ها نشان می دهد ام وی ام X55 PRO IE در بازار خودرو از ابتدای سال تاکنون 75 میلیون تومان گران شده و به یک میلیارد و 605 میلیون تومان قیمت خورد. ام وی ام X33 کراس دنده ای نیز 45 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت یک میلیارد و 55 میلیون تومان به فروش رفته است.

از سوی دیگر، ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در بازار خودرو 45 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و یک میلیارد و 255 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE از ابتدای سال 1403 تاکنون 70 میلیون تومان گران شد و به قیمت یک میلیارد و 110 میلیون تومان رسید.

همچنین ام وی ام X22 PRO دنده ای در بازار 70 میلیون تومان گران شد و 960 میلیون تومان به فروش رفت. در این میان، ام وی ام X55 PRO IE اسپرت با افزایش 80 میلیون تومانی از ابتدای سال، یک میلیارد و 630 میلیون تومان قیمت خورد.

گرانی بی سابقه قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 80 میلیون تومان گران شد + جدول

223225

گرانی بی سابقه قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 80 میلیون تومان گران شد + جدول

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرانی بی سابقه قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 80 میلیون تومان گران شد + جدول" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرانی بی سابقه قیمت خودرو در بازار/ این خودرو 80 میلیون تومان گران شد + جدول"، کلیک کنید.