گاریدو: تساوی صفر بر صفر در نیمه اول عادلانه بود

به روز رسانی

گاریدو: تساوی صفر بر صفر در نیمه اول عادلانه بود

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم تساوی صفر – صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی پرسپولیس در خانه تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شخصیت خودمان را در این دقایق نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و از شروع بازی خوشم آمد. ضربه ایستگاهی ارونوف و یک حرکت مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. فکر می‌کنم تساوی صفر – صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول و نیمه دوم هم خوب شروع کردیم البته ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم تراکتور روی بازی کنترل داشت به دروازه ما بیشتر حمله کرد و بعضی دقایق خارج از بازی بودیم و گل را دریافت کردیم که جاگیری خوبی نداشتیم.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: پس از گل دقایق سختی داشتیم و سروش هم که اخراج شد، قسمت مهم بازی این است که با همه این مشکلات در آخرین دقایق بازی با ۱۰ بازیکن و یک بر صفر عقب ماندگی همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما خوب کار کردیم و این حس را القا کردیم که می‌توانند برگردند.

وی یادآور شد:چهار مهاجم یعنی ارونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی را در زمین داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. پورعلی‌گنجی را که در ضربات ایستگاهی یک بازیکن مهم است و فکر می‌کردیم حرکت مثبتی در این ضربات خواهیم داشت، به زمین آوردیم.

گاریدو: تساوی صفر بر صفر در نیمه اول عادلانه بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاریدو: تساوی صفر بر صفر در نیمه اول عادلانه بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاریدو: تساوی صفر بر صفر در نیمه اول عادلانه بود"، کلیک کنید.