کشف انبار 35 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

کشف انبار 35 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 4000 قلم چینی و بلوریجات تزیینی قاچاق از انباری در جنوب تهران خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری در گفت وگو با خبر نو، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار بلوریجات قاچاق از انباری در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان فداییان اسلام تخلیه و دپو شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران مشخص شد که کالای خارجی قاچاق توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپو شده است، گفت: در ادامه این اقلام در بازار توزیع می شد. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد.

افشاری افزود: با اخذ مجوز قضایی ماموران این پلیس محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن مشخص شد، محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع چینی و بلوریجات تزیینی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

وی با بیان اینکه کالاها شامل تعداد 4787 قلم چینی و بلوریجات تزیینی به مارک ARSIS ساخت کشور چین بود، گفت: در این خصوص پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی اقلام کشف شده نیز گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 35 میلیاردریال برآورد و اعلام کرده اند.

پایان خبر خبر نو

کشف انبار 35 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف انبار 35 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف انبار 35 میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران"، کلیک کنید.