کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار خبر نو، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال 1394 تا پایان سال 1402 دچار خسارت شده اند تا سقف 2 میلیارد ریال معادل 200 میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره 16 قانون بودجه سال 1402 کل کشور می شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می توانند با مراجعه به بانک های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارایه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی های لازم و تایید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تامین و پرداخت می شود.

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.