کایسری جواب استقلال را نداده است!

کایسری جواب استقلال را نداده است!

به گزارش خبرگزاری خبر نو؛ یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر شایعه حضورش در استقلال مطرح شده، علی کریمی است. بازیکنی که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را در دارد و در حال حاضر در کایسری اسپور ترکیه بازی می‌کند.

به نقل از ایرنا کریمی که چندی پیش قرارداد سه ‌ساله‌ای را با این باشگاه به امضا رساند، برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال موانع زیادی را پیش رو دارد.

باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن کریمی با باشگاه کایسور اسپور نامه‌نگاری کرده و خلاف شایعات مطرح شده، این باشگاه ترکیه‌ای تاکنون پاسخی به درخواست آبی‌ها نداده است.

با این حال، گفته می‌شود که باشگاه استقلال غیر از کریمی، گزینه دیگری را در نظر دارد و به زودی با یک بازیکن مطرح در این پست قرارداد می‌بندد.

257 251

کایسری جواب استقلال را نداده است!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کایسری جواب استقلال را نداده است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کایسری جواب استقلال را نداده است!"، کلیک کنید.