چاپ ساک دستی برای فروشگاه های اینترنتی

اگر شما هم برای آنلاین شاپ خود به دنبال چاپ ساک دستی مناسب میگردید، در این مطلب با انواع شاپینگ بگ آشنا می شوید و میتوانید بهترین ساک دستی برای فروشگاه خود را انتخاب کنید.

شاپینگ بگ، بگ تبلیغاتی، ساک خرید، بگ شاپ و… همگی به ساک‌های تبلیغاتی دستی اطلاق می‌شود که به سفارش فروشگاه‌ها، مراکز خرید، آنلاین‌شاپ‌ها و… تولید می‌شوند. از این نوع ساک‌ها برای قراردادن محصولات فروشگاهی و به‌منظور حمل آسان آن توسط مشتری استفاده می‌شود.

چاپ ساک دستی در انواع مختلف و بر روی جنس‌های متنوع، متناسب با سفارش مشتری انجام می‌شود. بسته به طرح مورد نظر برای چاپ، برند، لوگوی فروشگاهی و راه‌های ارتباط با فروشگاه موردنظر، شاهد قیمت‌های متنوعی برای طراحی و چاپ این محصولات هستیم. با توجه ‌به درج مشخصات فروشگاه ثبت شده بر روی برخی از ساک‌های دستی، از این محصول به ‌عنوان بگ تبلیغاتی نیز یاد می‌شود.

چه ساک دستی برای فروشگاه های اینترنتی مناسب است ؟

به‌طورکلی ساک‌های دستی که به‌منظور حمل‌ و نقل محصولات فروشگاهی، آنلاین‌شاپ‌ها و… طراحی و چاپ می‌شوند، بسته به جنس، سایز و ابعاد در دسته‌بندی خاصی قرار می‌گیرند. قبل از ثبت سفارش چاپ ساکی دستی حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که قرار است چه محصولی و با چه حجم و وزنی در آن قرار بگیرد.

چرا که متناسب با این موارد می‌توانید در جنس ساک و اندازه آن تغییرات لازم را اعمال نمایید. به‌عنوان‌مثال اگر قصد استفاده از این شاپینگ بگ‌ها را برای عرضه محصولات پوشاک دارید، مسلماً گزینه مناسب استفاده از ساک‌های دستی پارچه‌ای یا نایلونی خواهد بود. به طور معمول ساک‌های دستی در چهار دسته‌بندی زیر قرار می‌گیرند:

ساک دستی کاغذی؛ فروش اکسسروی و زیوآلات

این نوع از بگ شاپ‌ها همان‌طور که از نام آن پیداست، از جنس کاغذ ساخته شده و مخصوص حمل کالاهای سبک است. تنوع بالایی از این نوع ساک با انتخاب جنس باکیفیت‌تر برای ثبت سفارش در بازار وجود دارد.

ساک دستی پارچه‌ای؛ پوشاک و کفش

جنس به‌کاررفته در این محصولات از پارچه است که گزینه مناسبی برای فروشگاه‌هایی است که در آن عرضه محصولات سنگین انجام می‌شود.

ساک دستی پلاستیکی؛ ارزان و همه فن حریف

این نوع از بگ تبلیغاتی پلاستیکی نیز گزینه مناسبی برای حمل کالاهای سبک و غیرخوراکی خواهد بود.

ساک دستی برزنتی؛ قیمت مناسب و کاربرد زیاد

باتوجه‌به جنس برزنتی در طراحی و تولید این ساکت دستی، از مقاومت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه در برابر آب ‌و هوا مقاوم بوده و مخصوص حمل کالاهای سنگین است.

انواع ساک دستی برای فروشگاه های اینترنتی

چاپ ساک دستی در تیراژ کم

چاپ ساک دستی با تیراژ کم یک گزینه عالی برای آنلاین شاپ های کوچک است. با سفارش تعداد محدود میتوانید محصول خود را کمترین هزینه با یک بسته بندی اختصاصی به مشتریان خود ارائه کنید. البته سفارش در تعداد پایین در موارد دیگری هم انجام میشود:

  • سفارش ساک دستی با تیراژ پایین در مواقع و شرایط خاص مثل مناسبت‌های خاص انجام می‌شود. برخی آنلاین شاپ ها و فروشگاه ها در مناسبت ‌های خاص اقدام به ثبت سفارش چاپ ساک‌های دستی با طرح و نمونه ‌های متفاوتی متناسب با آن شرایط می‌نمایند. عید نوروز، ولنتاین و… از جمله این گزینه‌ها هستند.
  •  برخی از فروشگاه ها و آنلاین شاپ های خوش‌ذوق و مبتکر که در حوزه‌های کاری خود محصولات متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند، برای جلب رضایت و آمار فروش بهتر از یک بگ خاص برای ارائه محصول خاص به مشتری استفاده می‌کنند. ازاین‌رو شاهد ثبت سفارش با طرح‌های محدود، اما سفارش چندین طرح مطابق با استفاده برای محصولات متنوع یک آنلاین‌شاپ هستیم.

قیمت چاپ ساک دستی

برای تخمین درست هزینه چاپ شاپینگ برای آنلاین‌شاپ‌ها به صورت عمده باید آیتم ها مختلفی مانند جنس ساک، طرح و ابعاد انتخابی مشتری… را در نظر بگیریم. در ادامه به مهمترین مواردی که روی هزینه تولید ساک دستی تاثیرگذار هستند اشاره میکنیم:

ابعاد و سایز ساک دستی

امروزه ساک های تبلیغاتی در سایزها، رنگ‌ها و ابعاد استاندارد تعریف شده در بازار موجود است. در صورت انتخاب هر یک از این موارد و یا تغییر در ابعاد این محصول، باید هزینه بیشتری در این زمینه متحمل شوید. ضمن اینکه استفاده از طرح‌های ساده و آماده در این زمینه با هزینه به‌ مراتب کمتری همراه است.

انتخاب طراح

افراد مشغول به کار در این حرفه به‌عنوان طراح، در برخی اوقات به دلیل تجربه و تخصص خود و ارائه کار بی‌ عیب‌ و نقص و در عین‌ حال با کیفیت بالا، شاید هزینه بیشتری را نسبت به قیمت متعارف بازار از مشتری طلب نمایند.

مدت‌ زمان نهایی‌ شدن طرح

در صورتی‌ که طرح انتخابی شما زمان بیشتری را برای طراحی اجرا لازم داشته باشد، نرخ چاپ ساک دستی شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

مقدار و حجم سفارش

مسلماً وقتی سفارش شما در حجم بالاتری صورت گیرد، قیمت هر عدد ساک دستی ارزان تر خواهد بود.

کیفیت طرح

از آنجاکه استفاده از ساک‌های دستی به‌خصوص در آنلاین‌شاپ‌ها باهدف تبلیغات انجام می‌شود، کیفیت نهایی کار تحت‌ الشعاع قرار می‌گیرد. پس هر چقدر مصمم به انجام کار بی‌نقص در این زمینه باشید، باید هزینه بیشتری را برای این منظور پرداخت نمایید.

زمان تحویل سفارش

چاپ طرح‌های سفارشی در بازه زمانی خاصی صورت می‌گیرد. درصورتی‌که مشتری خواهان سرعت در انجام زودتر سفارش خود باشد، متحمل هزینه بیشتری در این زمینه خواهد شد.

در کنار موارد ذکر شده، خرید مستقیم از تولیدکننده نیز میتواند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهد. به عنوان مثال لمون پک که به صورت تخصص در زمینه چاپ ساک دستی فعالیت میکند در یک چاپخانه بزرگ همه ماشین آلات و تجهیزات لازم را برای ارائه محصول با کیفیت با قیمت عمده به مشتریانش فراهم کرده است.

چه نوع ساک دستی برای آنلاین شاپ ها مناسب است؟

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در جامعه اقدام به ثبت سفارش کاربران خود می‌نمایند. تنوع بالای این فروشگاه‌ها، در کنار ارائه محصولات باکیفیت، متنوع و با قیمت مناسب باعث شده که افراد به‌جای خرید فیزیکی، اقدام به خرید آنلاین از این مراکز نمایند. در کنار استفاده از ساک دستی، فروشگاه های کوچک و به خصوص آنلاین شاپ ها میتوانند با چاپ لیبل، بسته بندی های معمولی را به یک بسته بندی اختصاصی تبدیل کنند. برای مشاهده انواع لیبل و برچسب و سفارش چاپ لیبل  به سایت لمون پک مراجعه کنید.

به همین دلیل شاهد تنوع بالای محصولات در ابعاد و اندازه‌های مختلف مانند انواع محصولات خوراکی، بهداشتی و آرایشی، پوشاک لوازم ورزشی، لوازم صوتی، داروها و… هستیم. به همین دلیل این مراکز متناسب با تنوع محصولات خود از پک‌های خاصی برای ارائه این محصولات به مشتری استفاده می‌کنند. برای آنلاین شاپ هایی که در زمینه پوشاک کار میکنند ساک دستی پلاستیکی همیشه به عنوان یک گزینه ارزان و در دسترس بوده است. اما استفاده از ساک دستی پارچه ای به خصوص ساک دستی سوزنی که ماندگاری بالایی نزد مشتری دارد میتواند یک گزینه بسیار عالی با قیمت پایین برای آنلاین شاپ ها باشد.

بهترین ساک دستی برای آنلاین شاپ ها

سفارش چاپ ساک تبلیغاتی

با توجه‌ به ارائه خدمات مختلف آنلاین در جامعه به‌خصوص طی چند سال اخیر که کل دنیا درگیر ویروس کرونا بود، شاهد پیشرفت فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیاری با ارائه خدمات آنلاین هستیم. چاپ روبان و چاپ ساک دستی برای حمل محصولات، از روش های اصلی بسته بندی هستند که آنلاین شاپ ها میتوانند از آنها استفاده کنند.

آنلاین‌شاپ‌ها یا همان فروشگاه‌های اینترنتی امروزه با ارائه محصولات متنوع، کاربران بسیاری را تشویق به خرید از این روش نموده‌اند. به همین دلیل شاهد پیشرفت در کسب‌وکارهای مختلف به کمک فروش آنلاین هستیم. ازاین‌رو بسیاری از صاحبان مشاغل برای تبلیغات بیشتر و جذب مشتری، اقدام به استفاده از روش‌های مختلفی (مانند چاپ جعبه، برچسب و ساک دستی) در این زمینه نموده‌اند. 

به‌طوری‌که شاهد طراحی و تولید ساک‌های دستی متنوع در سایز، طرح و رنگ‌های مختلف با جنس‌های پارچه‌ای، کاغذی، نایلونی و برزنتی برای کاربری‌های مختلف در این زمینه هستیم. لازم به ذکر است که علاوه بر چاپ‌های سفارشی، مدل‌های ساده اما با تنوع رنگ و طرح به‌صورت آماده در بازار موجود است. در پایان برای خرید ساک دستی کاغذی و پارچه ای میتوانید به سایت لمون پک به نشانی https://www.lemonpack.ir/ مراجعه کنید. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چاپ ساک دستی برای فروشگاه های اینترنتی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چاپ ساک دستی برای فروشگاه های اینترنتی"، کلیک کنید.