پیدا شدن مفقودین کویر حاج علی قلی/ مصدومیت 3نفر از مفقودین

خبر نو/سمنان سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام 2 تیم این جمعیت در جست وجوی 8 نفر در کویر حاج علی قلی شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این افراد بعد از 8 ساعت مفقودی پیدا شدند.

 حسین درخشان امروز، 5 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز شنبه ساعت 09:18 صبح 5 اسفند ماه گزارشی مبنی بر مفقودی 8 نفر در کویرحاج علی قلی به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام این گزارش دو تیم متشکل از تیم پایگاه سرکویر و مرکزی شهرستان دامغان به محل اعلام شده اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: سه نفر از این افراد به دلیل مصدومیت توسط بالگرد اورژانس به مرکز درمانی و دیگر افراد به منطقه امن منتقل شدند.

 پیدا شدن مفقودین کویر حاج علی قلی/ مصدومیت 3نفر از مفقودین

پایان خبر خبر نو

 پیدا شدن مفقودین کویر حاج علی قلی/ مصدومیت 3نفر از مفقودین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " پیدا شدن مفقودین کویر حاج علی قلی/ مصدومیت 3نفر از مفقودین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " پیدا شدن مفقودین کویر حاج علی قلی/ مصدومیت 3نفر از مفقودین"، کلیک کنید.