پسر بچه ۹ ساله در خرمشهر غرق شد

پسر بچه ۹ ساله در خرمشهر غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی پنجشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری۱۳ شهرستان خرمشهر از غرق شدگی یک پسر بچه ۹ ساله در رودخانه واقع در معمره صنگور مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این حادثه یک پسر ۹ ساله به همراه مادرش به منزل پدر بزرگ واقع در معمره صنگور مراجعه و فرزند در غیاب مادر به داخل رودخانه رفته و به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد و فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با ابراز تاسف از این حادثه به شهروندان توصیه کرد: رودخانه ها، کانال‌های آب و استخر‌های کشاورزی حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن و استخر‌ها برای شنا استفاده کنند.

پسر بچه ۹ ساله در خرمشهر غرق شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پسر بچه ۹ ساله در خرمشهر غرق شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پسر بچه ۹ ساله در خرمشهر غرق شد"، کلیک کنید.