هشدار سلاجقه نسبت به فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار

هشدار سلاجقه نسبت به فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار

آفتاب نیوز :

علی سلاجقه در بازدید از مجتمع پالایشگاهی شهید فهمیده سراجه قم اظهار داشت: نابودی و تخریب محیط زیست همچون فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار در سال های طولانی بوجود آمده و بدون تردید جبران آن به ده ها سال کار و برنامه ریزی نیازمند است.

وی اهتمام جدی و رعایت تمامی ضوابط زیست محیطی در این واحد صنعتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: واحد های صنعتی باید به مسوولیت های اجتماعی خود برای بهبود وضعیت محیط زیست به ویژه در حوزه درختکاری توجه کنند.

معاون رییس جمهور با اشاره به مسایل مهمی همچون کاهش مصرف انرژی و انتشار کربن در جهان، کشورمان را در این زمینه دارای پیشرفت های قابل توجهی دانست و گفت: واحد های صنعتی می توانند با هزینه های اندک، از تخریب گسترده محیط زیست جلوگیری کنند.

هشدار سلاجقه نسبت به فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سلاجقه نسبت به فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سلاجقه نسبت به فرونشست زمین و خیزش گرد و غبار"، کلیک کنید.