هشت بقعه و امامزاده کرمانشاه مجری طرح نشاط معنوی شدند

هشت بقعه و امامزاده کرمانشاه مجری طرح نشاط معنوی شدند

خبر نو/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح نشاط معنوی در هشت بقعه و امامزاده شاخص استان در تابستان امسال خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با خبر نو، اظهار کرد: در آستانه فصل تابستان اجرای طرح نشاط معنوی در هشت بقعه و امامزاده شاخص استان با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کلید خورده است.

وی زمان اجرای این طرح را از ابتدای تیر ماه تا آخر مرداد عنوان کرد و افزود: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اجرا می شود و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به بقاع متبرکه مجری طرح مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با دعوت از عموم دانش آموزان برای ثبت نام در طرح نشاط معنوی، افزود: در این طرح متقاضیان می توانند در کلاس های آموزش روخوانی، روان خوانی و حفظ قرآن کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی،  نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه های اردویی و تفریحی و… ثبت نام کنند. 

وی گفت: طرح نشاط معنوی در آستان مبارک امامزاده احمد(ع) و امامزاده هادی(ع) در شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده ابراهیم(ع) و چاه صاحب الزمان(عج) در شهر کرمانشاه، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سید جمال الدین فش در شهرستان کنگاور، امامزاده مهدی(عج) شهرستان هرسین و امامزاده باقر(ع) بیستون برگزار خواهد شد.

پایان خبر خبر نو

هشت بقعه و امامزاده کرمانشاه مجری طرح نشاط معنوی شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشت بقعه و امامزاده کرمانشاه مجری طرح نشاط معنوی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشت بقعه و امامزاده کرمانشاه مجری طرح نشاط معنوی شدند"، کلیک کنید.