نمایندگان کرمانشاه در مجلس هفتم چه کسانی بودند؟

نمایندگان کرمانشاه در مجلس هفتم چه کسانی بودند؟

خبر نو/کرمانشاه در هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از نیمی از واجدین شرایط در استان کرمانشاه پای صندوق های رای حاضر شده و آراء خود را درون صندوق ها ریختند.

به گزارش خبر نو، هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین روز اسفند 1382 برگزار می شود و 687 هزار و 981 نفر از مردم استان پای صندوق های رای حاضر می شوند.

کرمانشاهیان در این انتخابات مشارکت 50.26 درصدی را رقم می زنند و این یعنی بیش از نیمی از واجدین شرایط رای دادن پای صندوق آمده اند.

با شمارش آراء مشخص می شود از حوزه انتخابیه کرمانشاه عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی و عباسعلی الهیاری حایز بیشترین آراء شده و به مجلس راه پیدا کرده اند.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم حشمت الله جاسمی اجاق نماینده مردم این حوزه می شود.

از حوزه انتخابیه پاوه و جوانرود نیز مصطفی محمدی بیشترین رای را کسب کرده و به مجلس راه می یابد.

مردم اسلام آباد غرب هم در این دوره با آرای خود حشمت الله فلاحت پیشه را راهی مجلس می کنند.

مردم سنقر و کلیایی هم این دوره به بهمن الیاسی به عنوان نماینده خود در خانه ملت رای اعتماد می دهند.

مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین هم حسن سلیمانی را برای دومین بار انتخاب کرده و به خانه ملت می فرستند.

پایان خبر خبر نو

نمایندگان کرمانشاه در مجلس هفتم چه کسانی بودند؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایندگان کرمانشاه در مجلس هفتم چه کسانی بودند؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایندگان کرمانشاه در مجلس هفتم چه کسانی بودند؟"، کلیک کنید.