نمایش زشت در تلویزیون با افشاگری از پرتاب کاسه و بشقاب/ استقلالی ها به جای یارگیری دعوا و شکایت می کنند!

نمایش زشت در تلویزیون با افشاگری از پرتاب کاسه و بشقاب استقلالی ها به جای یارگیری دعوا و شکایت می کنند!

به نظر می رسد اگر مدیران استقلال مشغول دعوا و درگیری با یکدیگر نباشند حالشان خوب نیست. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، هنوز چند روزی از دعوای سمیعی با رضا درویش نگذشته بود که سرپرست مدیرعاملی استقلال با عضو سابق هییت مدیره این باشگاه درگیر شد. صرف نظر از اینکه در این دعوا حق با چه کسی است باید پرسید واقعاً این حجم از دعوا و درگیری و تهدید به شکایت چه حس و حالی به هواداران استقلال می دهد؟

استقلال در آستانه فصل مهم نقل و انتقالات است، اما به نظر می رسد مهم ترین کار در این باشگاه دعوا با دیگران و البته حضور در دادگاه ها بابت شکایت و شکایت کشی است. در تمام ادوار گذشته فقط در فصلی که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان شد از این داستان ها و دعوا ها نداشت و در تمام سال های دیگر یا شاهد اختلاف مدیران بودیم و یا دعوای مدیرعامل با سرمربی باشگاه را به حاشیه برده است.

در همین فصلی که گذشت استقلال لطمات بسیار زیادی بابت دعوا های تمام نشدنی جواد نکونام با علی خطیر خورد به طوری که خیلی ها عقیده دارند اگر این دعوا ها و انرژی هدر دادن ها نبود آبی پوشان جام قهرمانی را بالای سر می بردند. فقط کافی بود طرفین دعوا حداقل بر سر جذب بازیکن کوتاه می آمدند و نفرات بهتری خریداری می شد تا آبی ها نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال حتی اگر یک روز دیگر در این باشگاه باشد باید بداند که با شکایت کردن از این و آن (حتی اگر حق داشته باشد) به جایی نمی رسد و دود این دعوا ها به چشم استقلال می رود. او باید تمام انرژی اش را صرف تقویت تیم کند چرا که همه می دانند فصل نقل و انتقالات عملاً شروع شده و بسیاری از باشگاه ها حتی مذاکرات اولیه را هم با نفرات مورد نظر خود انجام داده اند. 

نکته دیگر اینکه به نظر می رسد نهاد های نظارتی باید هرچه سریعتر به یک سری ادعا ها در استقلال ورود کنند و مثلاً ببینند چقدر از حرف های علیرضاخانی عضو سابق هییت مدیره استقلال درست است؟ طبعاً اگر حرف های او درست باشد که این باشگاه نه تنها سقف بودجه را رعایت نکرده بلکه تخلفات دیگری هم انجام داده و اساساً همه چیز زیر سوال می رود. سمیعی هم اگر از نظر شخصی حقی برای خود قایل است باید کار شکایت و شکایت کشی را به صورت پنهانی انجام بدهد تا اعصاب هواداران استقلال خرد نشود.

استقلالی ها مدام به پرسپولیس، سپاهان و چند تیم دیگر فشار می آوردند که شما سقف بودجه را رعایت نکردید، اما حالا یکی از خودشان ادعا می کند که این سقف در استقلال هم رعایت نشده و با این حساب باید پرسید استقلال چطور مجوز حرفه ای را دریافت کرده است؟ همه اینها ابهاماتی است که وجود دارد و مردم حق دارند بدانند که پشت پرده چه خبر است، اما این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که دود تمام این دعوا ها به چشم استقلال می رود حتی اگر در تمام موارد حق با سمیعی باشد و او در هیچ موردی دروغ نگفته باشد.

نمایش زشت در تلویزیون با افشاگری از پرتاب کاسه و بشقاب/ استقلالی ها به جای یارگیری دعوا و شکایت می کنند!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایش زشت در تلویزیون با افشاگری از پرتاب کاسه و بشقاب/ استقلالی ها به جای یارگیری دعوا و شکایت می کنند!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایش زشت در تلویزیون با افشاگری از پرتاب کاسه و بشقاب/ استقلالی ها به جای یارگیری دعوا و شکایت می کنند!"، کلیک کنید.