نامزدهای جریان انقلاب کام مردم را شیرین کنند

نامزدهای جریان انقلاب کام مردم را شیرین کنند

خبر نو/مازندران رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت و پیشرفت قالیباف در مازندران گفت: انتخابات موتور محرکه کشور در مسیر پیشرفت آرمانی است. 

عقیل امامی امروز در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران افزود: حضور پرشور وحداکثری مردم در پای صندوقهای رای مقوم امنیت ملی وضامن پیشرفت کشور است.

وی با تشریح برخی از دستاوردهای درخشان دولت شهید جمهور اظهار کرد: دولت سیزدهم ریل منحرف شده دولت در ۸سال دوران خسارت بارقبلی را به مسیر اصلی آن بازگرداند.

وی با اشاره به نقش راهبردی مردم در انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات را رمز اعتلای همه جانبه کشور دانست وافزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از شهادت  آیت الله رئیسی نمایش عزم و اراده راسخ ایرانیان در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

امامی با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید اردیبهشت ۱۴۰۳ یادآور شد: شهادت سید شهیدان خدمت بارز شخصیتی آن شهید والامقام و همراهانش را نمایان کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف با اشاره به رقابت نامزدهای جریان انقلاب در این انتخابات خاطرنشان کرد: جریان انقلاب جریان همدل و پیشتاز در مسیر تحول و کارآمدی است و اتحاد و همسویی نیروهای توانمند انقلابی مطالبه ملی است. 

وی با بیان این که مردم خواهان استمرار مشی شهید رئیسی دراداره کشور هستند افزود: نامزدهای حاضرجریان انقلاب در عرصه انتخابات باید به نفع نیروی موثر، کارآمد و دارای کارنامه موفق در عرصه های اجرایی کنار بکشند تا کام مردم مومن از اقدام شجاعانه آنها شیرین شود.

وی دکتر قالیباف را مدیر در تراز انقلاب و تحولگرا و آرمانگرا دانست وافزود: کشور برای گذر از پیچ تحولات تاریخی به مدیر میدانی، جهادی و عملیاتی مانند دکتر قالیباف نیاز مبرم دارد.

وی گفت: روز ۸تیر ماه جاری روز شکوه حماسه شورانگیز ملی در پای صندوقهای رای خواهد بود.

پایان خبر خبر نو

نامزدهای جریان انقلاب کام مردم را شیرین کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامزدهای جریان انقلاب کام مردم را شیرین کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامزدهای جریان انقلاب کام مردم را شیرین کنند"، کلیک کنید.