مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر برتر گروه توسعه ملی معرفی شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری خبر نو، سومین همایش سراسری مدیران و بانک با عنوان «فرصت ها و چالش های گروه توسعه ملی» شنبه 19 اسفندماه 1402 در این مجموعه برگزار و به تبیین دستاوردهای شرکت های تابعه پرداخته شد.

در این مراسم شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان به واسطه عملکرد موفق مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و توقف زیان دهی و افزایش سود این شرکت در سال 1402 از سوی حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی تقدیر و به عنوان یکی از مدیران عامل موفق در این گروه معرفی شد.

مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر برتر گروه توسعه ملی معرفی شد

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری خبر نو در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر برتر گروه توسعه ملی معرفی شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر برتر گروه توسعه ملی معرفی شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرعامل پاکسان به عنوان مدیر برتر گروه توسعه ملی معرفی شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.