مدال طلای هدایتی در مجارستان/ هیچکس جلودار فردین نیست!

مدال طلای هدایتی در مجارستان/ هیچکس جلودار فردین نیست!

فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم ایران، مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ مجارستان را به دست آورد.

به گزارش خبر نو، در جریان دیدار فینال وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ مجارستان، امشب (شنبه – 19 خرداد 1403)، فردین هدایتی با پیروزی برابر حریف قدرتمند و دارنده مدال المپیک، به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

هدایتی که طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد، در دیدار پایانی وزن 130 کیلوگرم، مقابل یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان به رو تشک رفت که در پایان، با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید تا مقتدرانه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. 

پیش از این مبارزه نیز امیررضا ده بزرگی به مدال برنز وزن 60 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد به مدال نقر وزن 60 کیلوگرم و میثم دلخانی به مدال برنز وزن 63 کیلوگرم این مسابقات دست یافته بودند.

پایان خبر خبر نو

مدال طلای هدایتی در مجارستان/ هیچکس جلودار فردین نیست!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدال طلای هدایتی در مجارستان/ هیچکس جلودار فردین نیست!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدال طلای هدایتی در مجارستان/ هیچکس جلودار فردین نیست!"، کلیک کنید.