محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی در گیلان – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی در گیلان - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار خبر نو اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم خانگی قاچاق در شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: بازرسان سازمان صمت در بازرسی از انبار واحد صنفی این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی در گیلان – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی در گیلان – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی در گیلان – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.