متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو، با اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، خدمت رسانی مترو شیراز در روز جهانی قدس، جمعه 17 فروردین ماه 1403 رایگان است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور فردا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود و به همین مناسبت مردم انقلابی شیراز از میدان امام حسین (ع) به سوی بلوار کریمخان زند و میدان شهدا (شهرداری) حرکت کرده و سپس از سمت چهار راه پیروزی به سمت خیابان شهید دستغیب و خیابان 9 دی راهپیمایی می کنند.

متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متروی شیراز فردا به مناسبت روز جهانی قدس رایگان است – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.