مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی به فرزند شهیدش پیوست

خبر نو/زنجان مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی از شهدای استان زنجان به فرزند شهیدش پیوست.

مرحومه صفیه اوزبکی مادر شهید والامقام مرتضی زنجانی کرامتی پس از سال ها انتظار و تحمل دوری از فرزند، دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهید والامقام مرتضی زنجانی کرامتی با حضور مسیولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده این شهید، در قطعه ایثارگران باغ رضوان شهرستان خرم دره تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید مرتضی زنجانی کرامتی بیست و دوم دی 1343، چشم به جهان گشود. این شهید والا مقام هفتم مرداد 1361، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به دست شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

پایان خبر خبر نو

مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی به فرزند شهیدش پیوست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی به فرزند شهیدش پیوست" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهید مرتضی زنجانی کرامتی به فرزند شهیدش پیوست"، کلیک کنید.