ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان چه بود؟

در پی انتشار خبر تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان، اداره کل آموزش و پرورش استان با تایید این موضوع، از ارسال پرونده تخلف معلم مربوطه به هیات رسیدگی به تخلفات خبر داد.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان چه بود؟

آفتاب نیوز :

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با توجه به انتشار خبر تنبیه بدنی دانش آموز “محمدطاها کریم خانی” محصل پایه اول دبستان 13 آبان روستای دزک شهرستان سراوان، صحت این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و محرز شد که معلم مربوطه تحت تاثیر احساسات و هیجانات لحظه ای، ناخواسته مبادرت به این اقدام غیر انسانی و خلاف قوانین و ضوابط حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت کرده است. 

پس از اعزام تیمی متشکل از واحدهای نظارتی و آموزشی به مدرسه، در اولین اقدام ابلاغ مدیر مدرسه لغو و معلم مربوطه با تشکیل پرونده تخلف، به منظور سیر مراحل اداری و رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معرفی شده است.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان چه بود؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان چه بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در سیستان و بلوچستان چه بود؟"، کلیک کنید.