لاکچری کوین کرم شب و روز مناسب چه پوست هایی می باشد ؟

امروزه باتوجه به تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد شده است، افراد بیش از پیش در معرض عوامل استرس زا قرار می گیرند. این فشارهای روحی و استرس های اجتماعی در برخری موارد منجر به بروز برخی بیماری های جسمی شده و گاهی اوقات نیز به صورت چین و چروک، کدری و مشکلات  پوستی ظاهر می شوند. بالا رفتن سن، آلودگی هوا، تابش مستقیم نور خورشید، کم آبی بدن، تمیز نکردن مناسب پوست و… از دیگر مواردی هستند که در پیرشدن و تشدید ناراحتی های پوستی تاثیر دارند. شرکت لاکچری کوین با تولید 2 محصول فوق العاده خود یعنی «لاکچری کوین روز و شب فرانسه» و عرضه آنها به بازار توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را به خوبی به دست آورده و سطح سلامت و مراقب از پوست را در این عزیزان به میزان چشمگیری افزایش دهد.

از فواید کرم روز و شب لاکچری کوین می توان به آبرسانی عالی پوست، رفع لکه های پوستی به مرور زمان و… اشاره کرد که در آقای بیز به صورت تخصصی درباره مزایای استفاده از این محصولات مطالبی ارایه شده است. برای دریافت قیمت کرم لاکچری کوین فرانسوی با ما در تماس باشید. کرم شب و روز لاکچری کوین دو کرم جدا از هم هستند. این کرم ها یکی از که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد. کارشناسان زیبایی توصیه می کنند که در زمان استفاده، بصورت مرتب از هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

لاکچری کوین کرم شب و روز مناسب چه پوست هایی می باشد ؟

تفاوت کرم روز و شب برای انواع پوست

محدودیت خاصی در مصرف این محصولات وجود ندارد. در واقع انواع پوست ها می توانند از این کرم ها استفاده کنند. البته این کرم ها نیز باید با توجه به نوع پوست انتخاب شوند. برای پوست های چرب و دارای آکنه ، بهتر است از کرم های ملایم و فاقد چربی استفاده شود، درست مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی. پوست های خشک باید از کرم هایی مانند کرم پودر سیلیکونی لاکچری کوین استفاده کنند که دارای خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی بالایی بوده و موجب حذف چین و چروک خواهند شد. البته کرم های مناسب پوست مختلط نیز طراحی شده اند که به دلیل حفظ تعادل طبیعی پوست و آبرسانی به آن، عملکرد بسیار مطلوبی دارند.کرم های روز و شب مخصوص پوست حساس نیز انواعی دیگر از کرم ها هستند که فاقد ترکیبات تحریک کننده پوستی هستند

کرم روز چه ویژگی هایی دارد؟

پوست ما در طول روز در معرض انواع عوامل آسیب رسان محیطی، اشعه های مضر نور خورشید، رادیکال های آزاد، دود و آلودگی ها، گرد و خاک، مواد آرایشی و … قرار می گیرد. این عوامل به راحتی می توانند سطح پوست را بپوشانند یا به لایه های زیرین آن نفوذ کرده و سبب آسیب رساندن به بافت و ساختار سلول های پوستی شوند. این آسیب ها همچنین سلامت و زیبایی و جوانی پوست را به خطر می اندازند. بنابراین ما برای مراقبت از پوستمان در برابر این عوامل آسیب رسان محیطی به استفاده از کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضد لک و … در روتین های پوستی روزانه خود روی می آوریم.

کرم های روزانه نیز نوعی کرم چندکاره برای مراقبت از پوست در طول روز هستند. این کرم ها اغلب دارای ترکیبات آبرسان، مرطوب کننده، فاکتورهای حفاظتی ضد آفتاب و ویتامین سی می باشند. بنابراین با داشتن کارایی های چندگانه نیازهای پوست را در طول روز برطرف می نمایند. همچنین شما را از مصرف چندین کرم جداگانه بی نیاز می سازند. کرم های روز بافت سبکی دارند که همین امر آن ها را برای استفاده روی صورت در کل روز و حتی زیر آرایش مناسب می سازد. این کرم ها ضمن تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست، از آن در برابر اشعه های آفتاب و سایر آسیب های محیطی محافظت می نمایند. همچنین با جلوگیری از تخریب کلاژن های پوست، به شاداب و جوان ماندن آن کمک می کنند.

کرم شب چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که فرآیند بازسازی و ترمیم سلول های پوستی در شب ها به اوج خود می رسد، بهترین زمان برای استفاده از کرم های مغذی در طول استراحت و خواب شبانه می باشد. زیرا پوست ما شب ها که در حال استراحت است و هیچ میکاپی هم ندارد، به خوبی می تواند مواد مغذی و ویتامین ها را جذب کرده و با تغذیه پوست، روند ترمیم و احیای آن را تسریع نماید. از این رو کرم های شب دارای اثرات درمانی و رطوبت رسان و مغذی بالایی هستند و بافت نسبتا سنگین تری نیز دارند. این کرم ها اغلب دارای ترکیبات رتینول یا ویتامین آ، آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA)، بتا هیدروکسی اسیدها (BHA)، هیالورونیک اسید، ویتامین E، رزوراترول ها می باشند. این ترکیبات با قدرت های آبرسانی، ضد پیری و جوانسازی و لایه برداری به تجدید سلولی پوست کمک کرده و آن را احیا می کنند.

کرم های شب بافت و فرمولاسیون قوی تر و موثرتری نسبت به کرم های روز داشته و  در مقابل نیز اثربخشی فوق العاده بالایی دارند. این کرم ها با داشتن ترکیبات جوانساز، به بهبود مشکلات پوستی خصوصا خطوط سطحی و چین و چروک ها کمک کرده و موجب لیفت و سفت شدن پوستتان می شوند. از طرفی با ترمیم بافت های آسیب دیده پوست در طول شب، پوستی صاف و یکدست و جوان تر به شما می بخشد. یکی دیگر از مزایای کرم های شب، اثرات تسکین دهنده آن است. این کرم ها آثار تحریک های پوستی که در طول روز به پوست تحمیل شده است را نیز بهبود می دهند. بنابراین کرم های شب بیشتر اثرات درمانی دارند و به رفع انواع آسیب های پوستی ناشی از افزایش سن و … کمک می کنند.

چه کسانی باید از کرم شب استفاده کنند؟

کرم های شب معمولا حاوی رتینول هستند. رتینول یکی از مشتقات ویتامین آ است و نقش موثری بر جوانسازی پوست دارد. این کرم به کلاژن سازی کمک می کند و سبب می شود ساختار پوست مستحکم گردد. مطالعات متعددی بر روی این ماده انجام شده اند و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند که این ماده دارای خاصیت ضد چروک و ضد لک است. این ماده به حفظ نرمی پوست کمک شایانی می کند

اثرات شگفت انگیز کرم شب بر پوست!

همگی ما برای یکبار هم که شده است نام کرم شب را شنیده ایم، اما هیچ منبع رسمی وجود ندارد که نشان دهد چه موقع استفاده از این کرم رایج گشت و یا چه کسی استفاده از این کرم را در میان مردم جا انداخت. یافته های باستان شناسی نشان می دهند که زنان مصری در دوران باستان از روغنهای مخصوصی مانند روغن زیتون استفاده می کردند تا رطوبت پوست خود را حفظ کنند و از بروز چین و چروک جلوگیری کنند. اصطلاح کرم شب در قرن بیست و یکم رایج گشت. در این مقاله قصد داریم اطلاعات لازم در مورد این کرم را در اختیار شما قرار دهیم. در پایان این مقاله شناخت کاملی به این موضوع خواهید داشت.

عوارض کرم شب

برخی از افراد این سوال را می پرسند که آیا این کرم می تواند عوارضی را برای پوست در پی داشته باشد! در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! این کرم یک رطوبت رسان قوی است که سبب می شود رطوبت به پوست تزریق شود و از پیری پوست جلوگیری می کند. تنها مسیله ای که می تواند عوارضی را برای پوست به همراه داشته باشد، این است که این کرم مطابق با نوع پوست انتخاب نشود.

چگونه از کرم شب استفاده کنیم؟

معمولا نحوه استفاده از این کرم بر روی جعبه کرم آمده است. بنابراین به شما توصیه می شود قبل از استفاده از این کرم دستور العمل کرم به خوبی خوانده شود. روش کلی استفاده از این کرم بدین صورت است. ابتدا صورت را با استفاده از شوینده های ملایم شستشو دهید. دقت داشته باشید که صابون شوینده خوبی برای پوست نیست و خشکی پوست را افزایش می دهد. پس از شستشوی پوست، این کرم را بر روی آن بمالید و خوب ماساژ دهید. ماساژ پوست سبب افزایش جریان خون در پوست می شود و همین امر نقش بسزایی در جوانسازی پوست و کاهش مشکلات پوست دارد.

چه کسانی باید از کرم شب استفاده کنند؟

کرم های شب معمولا حاوی رتینول هستند. رتینول یکی از مشتقات ویتامین آ است و نقش موثری بر جوانسازی پوست دارد. این کرم به کلاژن سازی کمک می کند و سبب می شود ساختار پوست مستحکم گردد. مطالعات متعددی بر روی این ماده انجام شده اند و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند که این ماده دارای خاصیت ضد چروک و ضد لک است. این ماده به حفظ نرمی پوست کمک شایانی می کند.

کارشناسان سلامتی توصیه می کنند که تمامی افراد باید از سرم کاهنده منافذ پوست لاکچری کوین استفاده کنند. اما برخی از افراد باید بیشتر از دیگران به استفاده از این کرم توجه داشته باشند. کسانی که پوست خشکی دارند باید  استفاده از این کرم را در اولویت قرار دارند زیرا به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند. همچنین، افرادی که وارد سن سی سالگی می شوند باید استفاده از این کرم را آغاز کنند. زیرا در سن سی سالگی توانایی پوست برای تولید کلاژن کاهش پیدا می کند به همین دلیل استفاده از این کرم اهمیت زیادی دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاکچری کوین کرم شب و روز مناسب چه پوست هایی می باشد ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاکچری کوین کرم شب و روز مناسب چه پوست هایی می باشد ؟"، کلیک کنید.