قیمت دلار چه ربطی به پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم دارد؟

قیمت دلار چه ربطی به پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم دارد؟

به گزارش خبر نو مذاکرات برجامی، گشایش های مربوط به دارایی های بلوکه شده، انعقاد قراردادهای همکاری با شرکت های بزرگ بین المللی و دیگر موارد این چنینی خبر از بهبود فرآیند ارزآوری به کشور می دهند. از سوی دیگر اخبار نقیض موارد ذکر شده نیز با افزایش ریسک های پیش روی اقتصاد کشور، چشم انداز فعالان بازار را تیره و تار می کند.

دنیای اقتصاد نوشت:کافی است سیر نوسانات نرخ ارز در سال های اخیر را بررسی و مشاهده کنید که در زمان افزایش سطح تحریم ها و تغییر رویکرد بازار جهانی نسبت به اقتصاد ایران، جهش های ارزی شدیدی صورت گرفته است و همین طور بالعکس، در دوره های زمانی که مسوولان کشور جهت بهبود شرایط بین المللی با کشورهای خارجی بر سر میز مذاکره نشسته اند، انتظارات تورمی فعالان بازار نیز به حداقل میزان خود رسیده و در نتیجه روند بازار ارز کاهشی شده است.

به طور کلی این میزان از تاثیرپذیری سیاسی در هر اقتصادی می تواند مشکل ساز باشد، اما در حال حاضر که بازار کشور با چنین شرایطی مواجه است، می توان پیش بینی کرد که اقبال بازار با کاندیداهایی خواهد بود که برنامه ای جامع تر نسبت به آینده مناسبات سیاست خارجی کشور داشته باشند.

بررسی های به عمل آمده از روند معاملات ارزی در روزهای پیش از انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که نرخ ارز در انتظار تعیین رییس جدید دولت از میزان نوسانات خود می کاهد و به نوعی در خواب فرو می رود. این موضوع در حال حاضر نیز در حال رخ دادن است.

23302

قیمت دلار چه ربطی به پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم دارد؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت دلار چه ربطی به پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت دلار چه ربطی به پیروزی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم دارد؟"، کلیک کنید.