فوتی‌های زلزله کاشمر افزایش یافت

فوتی‌های زلزله کاشمر افزایش یافت

به گزارش خبر نو، «حسین ظفری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره جزییات زلزله در کاشمر گفت: حوالی ساعت ۱۳:۲۴ دقیقه امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ زلزله‌ای با بزرگی ۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتری سطح زمین بین شهر خلیل آباد و شهر کاشمر را لرزانده است.

ایلنا در خبری نوشت:وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی در محل مستقر شده و نسبت به امدادرسانی، اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به جزئیات زلزله کاشمر گفت: براساس اعلام فرماندار منطقه دو نفر جان خود را در زلزله از دست داده است که علت آن ریزش نمای سنگ ساختمان‌ها بوده است و ۴۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند. همچنان دستگاه‌های مسئول در محل حضور دارند و امدادرسانی در حال انجام است.

۴ فوتی درپی زلزله کاشمر

فرماندار کاشمر گفت: ۱۲۰ مصدوم داشتیم که حدود ۳۵ نفر در بیمارستان بستری هستند. ۴ نفر هم فوت کردند.

۲۳۳۲۱۷

فوتی‌های زلزله کاشمر افزایش یافت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوتی‌های زلزله کاشمر افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوتی‌های زلزله کاشمر افزایش یافت"، کلیک کنید.