فروش ۳۹ هزار سکه در حراج امروز – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

فروش ۳۹ هزار سکه در حراج امروز - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری خبر نو،چهاردهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۵ هزار و ۱۲ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۳۰ هزار و ۴۲۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۲ هزار و ۴۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۴۴۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

فروش ۳۹ هزار سکه در حراج امروز – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش ۳۹ هزار سکه در حراج امروز – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش ۳۹ هزار سکه در حراج امروز – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.