عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

آزمایشگاه تحقیقاتی تجزیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، آزمایشگاه تحقیقاتی تجزیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد عضو آزمایشی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد. این شبکه آزمایشگاهی با هدف افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور، پلتفرمی برای اشتراک گذاری دستگاه ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی را راه اندازی کرده است.

 باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی نیز با ارایه پژوهانه و یارانه های متنوع به اعضای هییت علمی و دانشجویان، دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه را تسهیل کرده است. در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی مانند حوزه های فنی و مهندسی همچون مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی؛ حوزه های زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت؛ حوزه های علوم شناختی و مغز؛ صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، ارایه می شود.

عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد بروجرد در شبکه آزمایشگاهی ریاست جمهوری"، کلیک کنید.