عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط 5 مترو شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط 5 مترو شد - خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت وگو با خبرنگار خبر نو درباره اختلال در خط 5 مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط 5 مترو شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط 5 مترو شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط 5 مترو شد – خبرگزاری خبر نو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.