طرز استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت واژن

شیاف تنگ کننده واژن ماریانا : بسیاری از زنان گمان میکنند برای تنگ کردن واژن راهی جز عمل های جراحی نیست.اما اطمینان داشته باشید که ترکیب گیاهی ماریانا باعث سفت شدن عضلات واژن و در نتیجه تنگ شدن واژن می گردد.این گیاه پس از دوره استفاده 1 ماهه تاثیر دایمی خود را بر بدن می گذارد و خواهید دید که بدنتان تغییر کرده است.البته تاثیرگذاری این گیاه در لحظه استفاده نیز احساس می شود و عضلات واژن کمی منقبض خواهند شد، ولی برای یک تاثیر ماندگار باید حدود 1 ماه طبق دستور استفاده از محصول استفاده کنید.

شیاف ماریانا اصل (دکتر آز) 40 عددی - طبیب خاص

ویژگی های شیاف تنگ کننده واژن:

  • ضد التهاب و خارش
  • 40 عدد در هر بسته
  • افزایش لذت جنسی
  • ضدعفونی کننده واژن
  • تنظیم ترشحات واژینال
  • از بین برنده بوی بد واژن
  • تنگ کننده بسیار قوی واژن
  • افزایش میل جنسی در خانمها

رفع خارش واژن با ترکیب گیاهی ماریانا:

استفاده از لباس نامناسب باعث خارش و حساسیت در محیط جنسی زنانه می گردد. محیط واژن، تاریک، گرم و مرطوب است و بهترین شرایط را برای رشد عوامل بیماری زا دارد. قیمت ژل بهداشتی بانوان ویتابلا با حجم 150 میل جهت فروش عمده 65,300 تومان و با حجم 300 میل جهت فروش عمده 104,00 تومان است.هر قدر هم که مراقبت صورت گیرد باز هم درصدی احتمال ابتلا به عفونت واژن وجود دارد. این محصول باعث تسکین حساسیت های ناحیه تناسلی و رفت التهاب این ناحیه می گردد.

در نتیجه می تواند خارش ناشی از این مشکل را رفع کند و التهاب را تسکین دهد. شیاف تنگ کننده واژن ماریانا دکتر آز به خوبی می تواند رشد قارچ ها را نیز کنترل کند و از بین ببرد.به علاوه خاصیت ضد باکتری و ضد عفونت نیز دارد. یعنی به حفظ سلامت واژن شما نیز کمک می کند. با درمان عفونت واژن خارش واژن شما نیز بهبود می یابد.بنابراین استفاده از این در جهت رفع خارش واژن توصیه می شود.

رفع بوی بد واژن با شیاف ماریانا:

بوی بد واژن یکی از عواملی است که موجب سردی زوجین از هم و موجب ناراحتی بانوان می گردد. بوی بد عوامل زیادی دارد که انواع عفونت باکتریایی قارچی می تواند موجب بوی بد واژن شود.گیاه شیاه ماریانا به خوبی می تواند رشد قارچ ها را نیز کنترل کند و از بین ببرد.

افزایش میزان لذت جنسی:

این محصول  به عنوان محصولی که باعث تنگی بافت واژن، رفع بوی بد و التهاب  می شود می تواند در موارد بسیاری باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی شود.

تنظیم میزان ترشحات واژن:

بسیاری از زنان میزان ترشح واژن زیادی دارند. یکی از نشانه های سلامت اندام تناسلی بانوان، مناسب بودن مقدار ترشحات آن است. هرگونه تغییر در حجم، رنگ، بو و ویژگی های ظاهری ترشحات میتواند هشداری برای شما باشد.

بنابراین اگر به فکر سلامت خود هستید حتماً باید به کیفیت و مقدار ترشحات واژینال توجه کنید. ترکیب گیاهی ماریانا باعث ایجاد تعادل در میزان ترشحات واژن شخص می شود.

افرادی که با این مشکل مواجه هستند توصیه می شود از این گیاه استفاده کنند. این شیاف علاوه بر اینکه بر میزان ترشحات تاثیر می گذارد، بر کیفیت و بوی آن نیز تاثیر گذار است. یکی دیگر از محصولات دکتر biz که بسیار محبوب میباشد قهوه های گانودرما است.

افزایش شدت سفتی عضلات واژن:

گیاه ماریانا علاوه بر سفت کردن عضلات واژن باعث افزایش میزان لذت جنسی نیز می شود. زیرا با سفت شدن عضلات واژن لذت جنسی برای طرفین نیز افزایش می یابد.در حقیقت سفت و قوی شدن عضلات واژن به تنگ شدن واژن با شیاف کمک می کند. روند سفت شدن عضلات واژن با استفاده از شیاف می تواند با روش های کمکی تقویت شود.برای مثال انجام تمرینات ورزشی می تواند تا حد زیادی این پروسه را تکمیل کند.

درمان عفونت واژن:

این مورد باعث حفظ سلامتی دستگاه تناسلی زنان می شود.از مهمترین خواص که مورد توجه بسیاری از زنان قرار گرفته است، درمان عفونت های واژنی است.عفونت واژن به دلایل مختلفی ایجاد می شود و حذف این علل بسیار مهم تر از درمان عفونت است.

نحوه استفاده:

  1. به هیچ عنوان شیاف را بیش از 4 سانتی متر داخل ندهید.
  2. حتما نیم ساعت دراز بکشید تا هم اثر خود را بگذارد و هم در عمق واژن فرو نرود.
  3. ترجیحا جنب و جوش زیادی نداشته باشید.
  4. قبل از شروع رابطه داخل واژن را شستشو دهید.
  5. نیاز به استفاده مکرر نیست و می توانید نهایتا هر هفته دو بار آن هم پیش از رابطه استفاده کنید.
  6. توصیه میشود برای افزایش لذت رابطه و روان تر شدن داخل واژن از ژل های روان کننده اسقتاده کنید.

انواع عفونت های واژن (مهبل)

عفونت های واژن برحسب نوع ترشحات و عامل به وجود آورنده آن به چهار دسته کلی از جمله عفونت های باکتریایی واژن، عفونت های تریکومونایی واژن، عفونت های کاندیدیایی واژن و عفونت های التهابی واژن تقسیم می شود.

عفونت های باکتریایی واژن در اثر اختلال در تعادل طبیعی میکروب های داخل واژن، تغییر مکرر در اسیدی و قلیایی شدن محیط داخلی واژن، رشد بیش از حد باکتری ها و همچنین مقاربت بیش از اندازه، ایجاد می شوند. عفونت های تریکومونایی واژن توسط نوعی انگل بی هوازی به نام تریکوموناس واژینال (Trichomonas vaginalis) ایجاد می شود.

در اغلب موارد مرد ناقل این انگل بوده و از راه مقاربت آن را به بدن زن منتقل کرده و سبب عفونت واژینال در زن می شود. خارش شدید، ترشح رقیق و خاکستری همراه با بوی بد (مانند بوی ماهی) از نشانه های این بیماری می باشد.

عفونت های کاندیدیایی واژن توسط نوعی قارچ به نام کاندیدیا آلبیکانس (Candida_albicans) در داخل واژن ایجاد می شود. خطر ابتلا به این عفونت در زنان باردار، مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که قرص های آنتی بیوتیک مصرف می کنند، بیشتر از سایر زنان است. عفونت های التهابی واژن، نوعی سندرم بالینی است که با علایمی نظیر قرمزی منتشر شده در ناحیه واژن، ترشحات فراوان و چرکی واژن ظاهر می شود.

علل و علایم خارش واژن

یکی دیگر از مشکلات و بیماری های زنان، خارش واژن است که اصلی ترین علت آن ناشی از عدم تعادل در توازن باکتری های واژن یا عفونت واژن می باشد که ممکن است با ترشحات واژن و درد همراه باشد.

همچنین، استفاده از محصولات شیمیایی (مانند ژل شستشو، دستمال توالت، صابون حمام، کرم ها و روان کننده ها)، برخی سرطان ها، بیماری های مقاربتی، لباس نامناسب، عدم رعایت بهداشت فردی و تعریق بیش از حد، کم بودن میزان استروژن و آتروفی واژن به علت خشکی همراه با تحریک پذیری، استرس و اضطراب می تواند از دیگر دلایل خارش مهبل باشد.

درمان خارش و عفونت واژن (مهبل)

بیماری های زنان مانند عفونت و خارش مهبل (واژن) می تواند به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی شکل گیرد و یا نشانه ای از یک بیماری باشد. به طور کلی، خارش، سوزش یا تحریک در ناحیه حساس مانند واژن و فرج می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و بایستی درمان شود. براستی برای رفع خارش واژن چه باید کرد

رفع عفونت و خارش واژن با گیاه معجزه گر ماریانا

گیاه ماریانا یکی از گیاهان دارویی موثر در درمان بیماری های زنان است و خواصی نظیر از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن و ایجاد تعادل در ترشحات زنانه دارد. علاوه بر آن موجب تنگ شدن واژن، افزایش میل جنسی نیز خواهد شد. اگر شما دنبال راهی برای رفع شل شدگی واژن هستید، می توانید از این محصول استفاده کنید.

جهت مصرف این گیاه، ابتدا پودر ماریانا را در یک لیتر آب به مدت 15 دقیقه بجوشانید. سپس محلول را از صافی رد کنید. بعد از سرد شدن هر بار یک سرنگ 20 سی سی (بدون سر سوزن) را از محلول پر کرده و استفاده نمایید. یا اینکه محلول را در ظرفی بریزید بطوری که در آن ظرف به مدت 15 دقیقه بنشینید تا واژن با این محلول کاملا در تماس باشد. محصولات آرایشی دکتر بیز با قیمت یکسانی در تمامی فروشگاه ها عرضه میشوند.

روش استفاده از شیاف ماریانا

همچنین جهت سهولت در مصرف گیاه ماریانا، شیاف گیاهی ماریانا جایگزین بهتری نسبت به گیاه آن خواهد بود. هر زمان نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید، یک شیاف را چند ساعت قبل، داخل واژن قرار دهید. شیاف در طی نیم ساعت اثر کرده و واژن را تنگ می کند. میزان مصرف شیاف ماریانا در هر فرد متفاوت بوده و ممکن است کمتر یا بیشتر از این میزان باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرز استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت واژن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرز استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت واژن"، کلیک کنید.