صابون گانودرما برای جای جوش

صابون گانودرما چیست ؟

صابون گانودرما بیز، یکی از خاص ترین محصولات شرکت دکتر بیز است. این صابون حاوی عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم است که برای دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما لوسیدوم یا قارچ جان افزا از قارچ های خوراکی فوق العاده پر خاصیت است که طی قرن ها در طب سنتی چینی برای درمان انواع دردها و بیماری ها استفاده شده است. در زبان چینی گانودرما به معنی “درخت زندگی” است و جنبه ای مقدس و سحر آمیز دارد. همچنین چینی ها معتقدند قارچ گانودرما موجب زندگی شاد، سلامتی، شانس و طول عمر می شود.

صابون گانودرما برای جای جوش

برخی افراد اعلام کرده اند که مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری گانودرما می تواند به کاهش اشتها و کنترل خواسته های غذایی زاید کمک کند. این موضوع می تواند به مصرف کالری کمتر و در نتیجه، کاهش وزن منجر شود.

این قارچ حاوی بیش از 400 ماده مغذی مختلف از جمله آنتی اکسیدان ها، استرول های گیاهی، پلی ساکارید ها، تری ترپن ها، ژرمانیوم ارگانیک، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم، کلسیم، ویتامین A، ویتامین های گروه B، ویتامین D، ویتامین E، اسیدهای آمینه و … می باشد و به ویژه برای سلامتی پوست و مو بسیار توصیه شده است.

خواص صابون گانودرما بیز :

سرشار از آنتی اکسیدان ها

افزایش گردش خون در پوست

کاهش چین و چروک و موثر در جوان سازی پوست صورت

لیفت پوست صورت

دارای خاصیت ضد التهابی، ضد عفونی و ضد میکروبی

افزایش سلامت پوست

درمان جوش و آکنه صورت

سم زدایی و پاکسازی پوست

نحوه تاثیر صابون قارچ گانودرما بر روی پوست صورت :

صابون گانودرما بیز، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بسیار بالای موجود در قارچ گانودرما لوسیدوم، باعث افزایش گردش خون در پوست شده و مانع پیری و چروکیدگی پوست صورت می شود و به جوان سازی آن کمک می کند. به همین علت این صابون باعث لیفت پوست صورت و کاهش خطوط آن می شود.

مواد فعال بیولوژیک موجود در قارچ گانودرما لوسیدوم دارای خاصیت ضد التهابی، ضد عفونی و ضد میکروبی هستند که باعث سلامت پوست صورت می شوند.

به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی قارچ گانودرما لوسیدوم، این صابون برای پیشگیری و درمان آکنه و جوش صورت بسیار موثر است که همچنین موجب سم زدایی و پاکسازی پوست می شود.

یک ساشت از قهوه ی سوپریم دکتر بیز حاوی 12 کیلو کالری انرژی ، قند 2 گرم ، چربی 0/4 گرم ، نمک 0/005 گرم و اسیدهای چرب ترانس 0/1 گرم می باشد.

ترکیبات صابون گانودرما بیز :

عصاره قارچ گانودرما، چیپس صابون (روغن پالم، اسید چرب نارگیل، سدیم کلرید، تالو، سدیم هیدروکسید، اتیل دی آمین تترا استیک اسید)، روغن بادام، موم زنبور عسل (بیزواکس)، لانولین، اسانس مجاز آرایشی، آب سختی گیری شده.

طریقه مصرف صابون قارچ گانودرما دکتر بیز :

صابون را با مقداری آب به صورت خود بمالید تا کف پایداری ایجاد شود و بعد از اینکه حداقل یک دقیقه کف ایجاد شده روی پوست ماند، با آب بشویید.

خرید صابون گانودرما بیز :

برای خریدی مطمین و دریافت تازه ترین تولیدات صابون گانودرما بیز، از همین سایت (فروشگاه مرکزی بیز) اقدام کنید.

فروشگاه مرکزی بیز با تضمین کیفیت و اصالت کالا و تسریع در امر ارسال سفارشات شما مشتریان عزیز، مطمین ترین راه خرید محصولات دکتر بیز می باشد. برای خرید تمامی محصولات بیز از همین سایت (فروشگاه مرکزی بیز) اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان رسمی دکتر بیز می توانید از آیکون پایین سمت راست (تماس با ما) استفاده کنید.

تاثیر صابون گانودرما بر روی پوست و درمان مشکلات پوستی

بر اثر تغییرات هورمونی، بلوغ و…. ممکن است جوش های مختلفی سراسر صورت ما را بپوشانند. جوش یکی از آزار دهنده ترین معضلات پوستی است که به شدت روی روحیه و اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی می گذارد. این محصول قادر است انواع جوش های چرکی، هورمونی، سرسیاه و زیر پوستی را درمان کند و زیبایی را به صورت شما برگرداند.
هرچه پوست چرب تر باشد آلودگی های بیشتری را جذب کرده و باعث به وجود آمدن آکنه، جوش، حساسیت های پوستی و… می شود. صابون قارچ گانودرما برای تمامی سنین و انواع پوست های چرب، خشک و آسیب دیده قابل استفاده است و موجب پاکسازی پوست از هر نوع آلودگی می شود. استفاده از صابون قارچ گانودرما هیچگونه حساسیت پوستی به وجود نمی آورد و با آن می توانید با خیال آسوده پوست خود را ضدعفونی و پاکسازی کنید. صابون روشن کننده و لایه بردار دکتر بیز با عصاره گانودرما به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی اکسیدان زیاد، سلول های مرده را از بین می برد و شادابی، طراوت، زیبایی و جوانی را به پوست شما هدیه می کند.

خرید صابون گانودرما و نحوه مصرف آن

به مرور زمان بر اثر انواع فعالیت های مختلف، قرار گرفتن در برابر نور خورشید، آلودگی و شرایط کاری نامناسب، همواره پوست ما در حال آسیب دیدن است. مشکلات پوستی به مرور ایجاد می شوند. بنابراین ممکن است زمانی به آن ها پی ببریم که دیگر خیلی دیر شده باشد و بازسازی آن نیاز به وقت و هزینه بسیار زیادی داشته باشد.

هر چه زودتر به پوست خود رسیدگی کنید، هزینه آن کمتر و درمان آن راحت تر خواهد بود. صابون قارچ گانودرما را با قیمتی بسیار به صرفه هم به صورت حضوری و هم آنلاین می توانید خریداری کنید.
با شستشوی روزانه پوست خود به انواع آلودگی ها و میکروب ها اجازه ندهید که تاثیرات منفی بر روی پوست شما بگذارند. برای استفاده از این محصول، ابتدا صورت خود را از آرایش پاک کنید و این صابون را بر پوست خود بزنید و حدود 1 تا 2 دقیقه صابون را روی صورت خود ماساژ دهید و با آب ولرم بشویید.

فروش عمده صابون قارچ گانودرما

فروش عمده صابون قارچ گانودرما با ترکیبات و فرمولاسیون خاص، به کار رفته در صابون قارچ گانودرما به گونه ای است که موجب لطافت و نرمی پوست می شود. علاوه بر آن استفاده تدریجی از این محصول، از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری کرده و با استفاده مداوم از آن، به مرور متوجه برطرف شدن هر گونه لک، جوش و آسیب های احتمالی پوستی خود می شوید. قابل ذکر است که صابون قارچ گانودرما حاوی مواد طبیعی و قارچ گانودرما است که خواص بسیاری را برای محافظت از منافذ پوستی با خود به همراه دارد. با خرید عمده صابون قارچ گانودرما و استفاده منظم از آن می توانید سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین کنید. علاوه بر آن خرید عمده صابون قارچ گانودرما این امکان را برایتان مهیا می کند تا بتوانید با مناسب ترین قیمت، در قیاس با سایر محصولات مشابه آن را تهیه نمایید. با خرید هات چاکلت گانودرما از نماینده مستقیم (همین سایت) 42 هزار تومان تخفیف به ازای هر بسته دریافت می نمایید

وجود مواد فعال بیولوژیک در قارچ گانودرما اعم از انواع استرول ها، پروتیین ها ، پلی ساکارید ها، تری ترپنوییدها و ملانین ها باعث شده که صابون گانودرما به یک غذای کامل پوست صورت تبدیل شود به گونه ای که شستشوی مداوم پوست با این صابون منجر به تغذیه ی کامل پوست صورت و در نتیجه شفاف و روشن شدن پوست میشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صابون گانودرما برای جای جوش" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صابون گانودرما برای جای جوش"، کلیک کنید.