شگفتی ساز تسلیم شد/ ریال در برنابیو خیرونا را به توپ بست

شگفتی ساز تسلیم شد/ ریال در برنابیو خیرونا را به توپ بست

آفتاب نیوز :

هفته بیست وچهارم لالیگا با برگزاری دیدار ریال مادرید و خیرونا از ساعت 21 امشب پیگیری شد.

مصاف امشب سانتیاگو برنابیو، رویارویی دو تیم اول و دوم جدول بود. یک بازی 6 امتیازی که می توانست یا ریال را در صدر دست نیافتنی تر یا خیرونا را به بازگشت دوباره به صدر امیدوارتر کند. هر چند خیرونا با توجه به غیبت 4 مهره کلیدی اش کار سختی در مادرید داشت.

بازی با حملات طوفانی ریال آغاز شد و سهم شاگردان کارلو آنچلوتی در هر نیمه 2 گل بود تا شگفتی ساز این فصل لالیگا، در خانه ریال تسلیم محض باشد. خیرونا در پایان این بازی با نتیجه 4 بر صفر نتیجه را به حریف کهنه کارش واگذار کند.

وینیسیوس جونیور در دقیقه 6، جود بلینگام در دقایق 35 و 54 و رودریگو در دقیقه 61، گل های ریال را در پیروزی پرگل برابر خیرونا به ثمر رساندند. ریال فرصت رسیدن به گل پنجم را هم داشت اما خوسلو در دقیقه 90، یک پنالتی را از دست داد.

ریال با این برد 61 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر محکم کرد و خیرونا با 56 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

شگفتی ساز تسلیم شد/ ریال در برنابیو خیرونا را به توپ بست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شگفتی ساز تسلیم شد/ ریال در برنابیو خیرونا را به توپ بست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شگفتی ساز تسلیم شد/ ریال در برنابیو خیرونا را به توپ بست"، کلیک کنید.