شکست رژیم اسراییل در عضویت کمیته حقوق معلولان سازمان ملل

شکست رژیم اسراییل در عضویت کمیته حقوق معلولان سازمان ملل

انتخابات اعضای کمیته حقوق افراد دارای معلولیت در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد و رژیم صهیونیستی که به عنوان کاندیدای عضویت در این کمیته معرفی شده بود، رآی نیاورد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری خبر نو، انتخابات اعضای کمیته حقوق افراد دارای معلولیت روز سه شنبه به وقت محلی در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد و نمایندگان کشورهای مختلف به بررسی و انتخاب اعضای جدید این کمیته پرداختند.

در این انتخابات، رژیم اسراییل که به عنوان کاندیدای عضویت در این کمیته معرفی شده بود، موفق به کسب آرای لازم نشد و در نهایت از ورود به کمیته حقوق افراد دارای معلولیت بازماند.

این شکست برای رژیم اسراییل، که همواره به نقض حقوق بشر و حقوق افراد دارای معلولیت متهم بوده است، نشانه ای دیگر از عدم مقبولیت و مشروعیت جهانی آن به شمار می رود.

شکست رژیم اسراییل در عضویت کمیته حقوق معلولان سازمان ملل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکست رژیم اسراییل در عضویت کمیته حقوق معلولان سازمان ملل" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکست رژیم اسراییل در عضویت کمیته حقوق معلولان سازمان ملل"، کلیک کنید.